Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Nina on hyvä nimi!
ja nyt haukkumaan minua,Milena :wave:
Mut Johanna ei ole vai :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Nina on hyvä nimi!
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Haha. Mä en tiedä uskaltaako sitä omaa nimeä täällä julistaa... No, antaa mennä.
Laura-Maaria. Ja SIITÄ on kiusattu paljon. Ei ole edelleenkään mun vika että vanhemmat piti sitä kauniina ja yhteen soituvana.
Kiusattu? Miusta tuo on kaunis nimi!
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Nina on hyvä nimi!
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Nina on hyvä nimi!
Itseasiassa on :hug:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Noooh, antaa sadella haukkuja tännekin oikein olan takkaa, tadaa:
ANNIKA
Se mie olen.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Nina on hyvä nimi!
Itseasiassa on :hug:![]()
Ei toi mun kommentti ollut ihan tosissaan![]()
Johanna on mun kolmas nimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Noooh, antaa sadella haukkuja tännekin oikein olan takkaa, tadaa:
ANNIKA
Se mie olen.
Et varmaankaan ole viettänyt lapsuuttasi lähiössä.
![]()
No ei, kun se ei ole Annica.Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Noooh, antaa sadella haukkuja tännekin oikein olan takkaa, tadaa:
ANNIKA
Se mie olen.
![]()
Kääks! Onks miulla lähiönimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Noooh, antaa sadella haukkuja tännekin oikein olan takkaa, tadaa:
ANNIKA
Se mie olen.
![]()
Kääks! Onks miulla lähiönimi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:No ei, kun se ei ole Annica.Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Kääks! Onks miulla lähiönimi![]()
![]()