Minun etunimeni ovat Nina Johanna. Lausutaan kahdella iillä. Sukunimi on ihan suomalainen, mutta emme ole olleet puhtaasti suomenkielinen perhe.
Nyt saa sanoa mielipiteensä.
Nyt saa sanoa mielipiteensä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Äitini on suomenruotsalainen ja ruotsalaisen kieliopin mukaan siinä on i:n kohdalla pitkä vokaali. Kuten esim. Tina-Tiina Per-PäärAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä oon aina miettinyt et miksi kirjotetaan yhdellä mutta lausutaan kahdella? Kerro kerro![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Äitini on suomenruotsalainen ja ruotsalaisen kieliopin mukaan siinä on i:n kohdalla pitkä vokaali. Kuten esim. Tina-Tiina Per-PäärAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Mä oon aina miettinyt et miksi kirjotetaan yhdellä mutta lausutaan kahdella? Kerro kerro![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:voitte myös haukkua mun nimee joka on Reija
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Nina on hyvä nimi!
ja nyt haukkumaan minua,Milena :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:Haha. Mä en tiedä uskaltaako sitä omaa nimeä täällä julistaa... No, antaa mennä.
Laura-Maaria. Ja SIITÄ on kiusattu paljon. Ei ole edelleenkään mun vika että vanhemmat piti sitä kauniina ja yhteen soituvana.
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Nina on hyvä nimi!
ja nyt haukkumaan minua,Milena :wave:
Kovasti yritin keksiä jotain nasevaa naljailtavaa, mutta ei tullut mieleen mitään. Ihan kiva nimi sullakin on.