Haukkukaapa nimi

Hähhää meilläpä oli varaa vokaaleihin. :D mulla on kirjotus asussa tupla ii. Melkein kaimoja siis ollaan.
Meillä on kaikkien lasten nimissä tupla vokaali. Keskimmäisen nimestä monessa paperissa on pudonnut toinen vokaali pois. Aina pitää olla venyttämässä sitä ekaa tavua että tajuaisivat et meillä on edelleen varaa ostaa vokaaleita. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä oon aina miettinyt et miksi kirjotetaan yhdellä mutta lausutaan kahdella? Kerro kerro :)
Äitini on suomenruotsalainen ja ruotsalaisen kieliopin mukaan siinä on i:n kohdalla pitkä vokaali. Kuten esim. Tina-Tiina Per-Päär

tuota miäkin oon miettiny, mut nyt sain selvityksen :flower:

Mun ei tee edes mieli haukkua kenenkään nimeä. Oma etunimeni on Pamela ja siitä olen saanut kuulla vaikka mitä läpyskää tässä vuosien varrella.
Ei hetkauta, tiedän miksi nimeni on mikä on, ja tiedän myös, että koko sukuni on ruotsinkielinen, joten ei kai sinänsä ihme ettei nimeni ole esim Marketta :saint:

Haha. Mä en tiedä uskaltaako sitä omaa nimeä täällä julistaa... No, antaa mennä.
Laura-Maaria. Ja SIITÄ on kiusattu paljon. Ei ole edelleenkään mun vika että vanhemmat piti sitä kauniina ja yhteensoituvana.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Haha. Mä en tiedä uskaltaako sitä omaa nimeä täällä julistaa... No, antaa mennä.
Laura-Maaria. Ja SIITÄ on kiusattu paljon. Ei ole edelleenkään mun vika että vanhemmat piti sitä kauniina ja yhteen soituvana.

Kiusattu? Miusta tuo on kaunis nimi!

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Nina on hyvä nimi!

ja nyt haukkumaan minua,Milena :wave:

Kovasti yritin keksiä jotain nasevaa naljailtavaa, mutta ei tullut mieleen mitään. Ihan kiva nimi sullakin on.

:D :saint:
anoppi ei alkuaikoina millään sisäistänyt nimeäni ja kutsui vuosikausia MilenTa nimellä.Mies siitä huomautti aina niin jo ny sit osaa oikein sanoa! :kieh:

Yhteistyössä