Haukkukaa omat 2 ja 3 kerroksiset oktalonne! MÄ HALUAN SELLAISEN, EIKÄ MAHDOLLISUUTTA NYT OLE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen vihreänä kateudesta ihmisille, joilla on kaksi-tai vielä parempi KOLMIKERROKSINEN omakotitalo!

MINÄKIN HALUAN! :(

Haukkukaa nyt kilpaa tuo asumismuoto, että minun mieleni hiukan paranee! :D

Miten ihanaa olisi keittiö ja olohuone ja makkari keskikerroksessa, lastenhuoneet ja työhuone ylhäällä, sauna ja pesutilat kellarissa. MÄKIN HALUUUUN!!!

:ashamed:

raivostuttaa imurin roudaus kerroksesta toiseen, toinen vaihtoehto olisi ostaa joka kerrokseen oma imuri mutta ei ole varaa, ainakaan tällä hetkellä
siivottavaa on aivan liikaa, meillä se 3 kerrosta
pyykkien roudaaminenkin on rasittavaa

mitähän muuta keksis :D

No onhan tässä kahdessa kerroksessa kiva kun lasten huoneet yläkerrassa... Siellä ne tekee pahojaan ja pomppii niin että olohuoneen kattolamppu saattaa pudota hetkenä minä hyvänsä :kieh:

Meillä ei ole ok- talo vaan 2- kerroksinen rivari jossa makkarit ylhäällä ja yhteiset tilat alhaalla. Huonoa siinä on että pitää roudata imuria ees taas ( joo joo, en ole saanut ostetua toista...) ja kun puuttuu yläkerrasta parveke niin petivaatteiden ja mattojen tuuletus on yhtä helvettiä |O
samoin tavaroiden, huonekalujen ja minkä tahansa roudaamienn portaissa on aika veemäistä...se on yhtä portaissa ravaamista :saint:

Mutta siinähän saa hyötyliikuntaa samalla! Ja vaikka yläkerta olisi kuin pommin jäljiltä, riittää että alakerta on siisti. Kun esmees vieraita tulee, ei tarvitse siivota KOKO huushollia.

Ette saaneet mua vakuuttuneeksi. :(

[QUOTE="höh";23366692]raivostuttaa imurin roudaus kerroksesta toiseen, toinen vaihtoehto olisi ostaa joka kerrokseen oma imuri mutta ei ole varaa, ainakaan tällä hetkellä
siivottavaa on aivan liikaa, meillä se 3 kerrosta
pyykkien roudaaminenkin on rasittavaa

mitähän muuta keksis :D[/QUOTE] Hanki sellainen keskuspölynimuri. Siinä systeemissä on yksi imuri vaikka kellarissa ja siitä letkut menee joka huoneeseen seinän sisällä. :)

Mä asuin tollasessa kolmekerroksisessa lapsuuteni ja ainakin pakaralihakset siinä kipeytyy (tai kiinteytyy) kun niitä portaita ravaa. Tavarat kun on aina väärässä kerroksessa. Lämmittäminenkin käy halvemmaksi kuin vastaavassa yhden kerroksen kopperossa, joten silläkään ei voi pröystäillä.

Nyt mulla on kaks kerroksinen talo. Tää ei oo niin paha tavaroiden kannalta, mutta annas olla kun oot viimesilläs raskaana niin yhden uhmaikäisen kantaminen kerroksesta toiseen, rakennusmääräysten vastaisia portaita pitkin on kaikille hengen vaarallista... Koira ei aina suostu tulemaan itse alas.

Väsyttää juosta rappusia ylös ja alas! Imurin raahaminen on ärsyttävää ja aina pitää muista vauvaportit sulkea. Ja se pyykkikorien raahaaminen ihan alhaalta ihan ylös!!!

Keskikerros: 2 makuuhuonetta, vessa, olkkari ja keittiö.
Yläkerta: 3 makuuhuonetta, vessa ja aula.
Alakerta: Kodinhoitohuone, sauna+pesuhuone ja varastohuone.

Niiiiin perseestä. Rapaisilla vaateilla alakertaan, ei minkään valtakunnan kuravaatepaikkaa sisääntulokerroksessa. Alakertaan tappoportaat (betoniset kierreportaat) ja pienin on aina kyttäämässä tilaisuutta päästä sinne...

Yläkertaan ei kuulu mitään alakerrasta tai päin vastoin. AINA saa juosta portaissa ja huutaa syömään, pesulle, ylös, kouluun yms... Tavarat on aina väärässä kerroksessa, samoin tuntuu olevan ihmiset. :D

Aamulla on kolkko mennä kellariin suihkuun ja kodinhoitohuoneessa olijalla ei ole mitään käsitystä, mitä muualla talossa tapahtuu = pienet mukaan.

Yleinen hallinta on jotensakin rasittavaa. Isojen lasten kans vois olla ihan toista.

Älä hullussa ees haaveile.

Kyllä tämä 180 neliöinen kämppä on mulle haasteellinen siivota, kun en mikään siivoushullu ole. Keskuspölyimuri löytyy, mutta sitä vihaan sydämeni pohjasta ja joudun sitä imuria sitte roudaamaan kerroksesta toiseen (yläkerta, alakerta,kellari) Lasta pitää kantaa mukana sinne missä tapahtuu. Ja nämä lämmityskustannukset... huoh.

Meillä on 100 neliöö kämppä, kahdessa tasossa. Tämä on aivan perse yhdistelmä vauvan ja pienen lapsen kaa.

Päivät vietetään ahtaasti 50 neliössä keittö olkkari linjalla ja tähän sumppuun on ahdettu vaunuista lähtien kaikki lastenlelut, koska ton ikäiset ei halua leikkiä yksin ylhäällä eikä niitä sais jättääkään valvomatta.

Eniten rasittaa ahtaus ja se, että lapsilla ei ole leikkihuoneita eikä niitä viitti sisustaa, ku ei yläkerrassa tehdä muuta ku nukuta. Pyykki kertyy yläkertaan, koska sinne ei pääse hyvin, ku lapset jäis alas vahtimatta. Tämä on aivan suolesta. En tykkää yhtään. Plus kaikki muut mitä muut mainitsi

Yhteistyössä