Hatunnosto teille YH:t, teette upeaa työtä!!

• Viestiketjun aloittaja Ohi on
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hah hah :
nehän on yksiä........ :D valittavat muka miten rankkaa mut aina saavat sit kunnon lomat ja vapaat kun pennut on isällä tai ex anopilla tai missä lie
Paitsi että mun lapset ei ainakaan koskaan ole missään isällään tai ex-anopillaan. Enimmillään ovat silloin tällöin hoidossa muutaman tunnin kerrallaan.

nehän on yksiä........ :D valittavat muka miten rankkaa mut aina saavat sit kunnon lomat ja vapaat kun pennut on isällä tai ex anopilla tai missä lie
Exä asuu ulkomailla..Että revi siitä.. Poika on joskus yhden yön mun vanhempien luona. :whistle:

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja BKM harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
entäs jos niitä ois kaks... :whistle:
Niin tai neljä...en ole YH, mut välillä tulee sellanen fiilis kun ois. Ukko lähtee aamulla töihin 8-9 maissa ja palailee illalla 21-23.
ei nyt millään pahalla, mutta kyllä se musta kuitenkin on hiukan eri asia olla ihan oikeasti yh kuin se, että on mies, joka käy töissä. Mun mies, silloin kun vielä asuttiin yhdessä ja kun oli sitä aikaa kun kaikki oli hyvin, teki lähes poikkeuksetta 7-21 päiviä, mutta kyllä se nyt silti oli ihan eri tilanne kuin olla kokoajan yksin. Olihan se sentään viikonloppuja kotona, yöt, puhelimella tavoitettavissa, aamutouhuissa mukana jne.
samaa mieltä. vaikka se toinen ei ole ihan vieressä, on se henkinen taakka melkoisen paljon kevyempi, jos sen saa jakaa jonkun kanssa, eikä kaikkia isoja päätöksiä tarvitse tehdä aina yksin yms.

huvittaa kun jotkut sanovat olevansa "viikonlopun yh:na" tai jotain vastaavaa, kun mies on jossain reissussa pari päivää.. vähän isommatkin asiat kuuluu siihen elämään ja vanhemmuuteen, kuin yksittäisen päivän läpivieminen lasten kanssa.

Ap
Teidän ei todellakaan tarvitse selitellä jos lapsenne on joskus isällään tai isovanhemmillaan hoidossa, sehän vain vahvistaa lapsen suhdetta näihin henkilöihin ja sen pienen hetken äiti saa levätä, saa pienen hetken omaa aikaa. Koska loppujen lopuksi äitikin on vain ihminen, joka väsyy. Ja katsoi sitä minun mielestä miltä kantilta tahansa niin se että lapsi on hetken hoidossa jotta äiti saa kerätä voimia, on VAIN ja ainoastaan lapsen etu. Joten eiköhän jätetä nämä kommentit omaan arvoonsa, ne eivät ole minkään selittelyn arvoisia.
Toki teillä on ihan erilailla homma hanskassa kun mulla,kun rutiinit on jo tuttuja. esimerkiksi kaupassakäynti on osoittautunut aikamoiseksi suoritukseksi. Muksu huutaa kurkku suorana tai jos ei huuda niin repii kuola valuen hyllystä kaiken mitä käsiinsä saa. Kauppakassien kantaminen vauva toisessa kädessä ei ole herkkua sekään. Eikä koiran ulkoiluttaminen mikään läpihuutojuttu. Juuri kun olet ajatellut että tää kaikkihan sujuu ihan hyvin niin tulee ripulitauti.

Joten vaikka mulla on toki mies ollut taustalla koko ajan tukena, on mulla silti pienen pieni käsitys tästä ja sen vuoksi arvostan teitä kovasti. :)

No mä en voi valittaa koska mun mielestä yhden lapsen hoito on todella helppoa :D Ainaki tää mun prinsessa on todella helppo tapaus. Tässähän ehtii tehdä vaikka mitä sivulla.

MUTTA.

Mä en saa mitään lomia ja vapaita ;) Tai siis ehkä saisin jos haluaisin, mutta en mä halua pistää pientä hoitoon. Eli yö numero 426 putkeen ku hoidan pienokaiseni ihan itse =) Heräileekin vielä 2-6 kertaa yössä. Pisin aika mitä tuosta on tullu oltua erossa on neljä tuntia ku autokoulun kanssa käytiin rataa kokeilemassa.

On olemassa sellasia ku totaaliyhärit. Heillä ei välttämättä ole lomia ;)

Yhteistyössä