Hätäapua hetiiiiiiiiiiiii!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tollot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tollot

Vieras
Mitä tää on suomennettuna??Tarkasti kiitos!!

Good day seller,

I am Smith Moore, I saw the advert of your car, and I will like to know if It?s still available for sale, what is the asking price and present Condition? I will appreciate it if you get back to me with the Method of Payment you accept.
I?d like to pay by a Banker?s Draft/Check and if that ok by you. Kindly get back to me with your phone number and e-mail I will be responsible for the shipping it down to my place.

Hope to hear from you soon ASAP

Olen Smith Moore. Näin ilmoituksenne myytävästä autosta. Haluaisin vielä tietää onko se myynnissä ja mikä on myyntihinta, sekä nykyinen kunto.

Toivoisin pikaista vastausta ja selvitystä hyväksymästänne maksutavasta.

Haluaisin maksaa shekillä ja jos tuo on teille sopiva, ilmoittakaa puhelinnumeronne ja sähköpostinne. Minä olisin vastuussa toimituskuluista paikkakunnalleni.

Eli joku mukamas ostaa autosi näkemättä ja pyytää toimituksen tietty jonnekin hevonhumppaan ja maksaa shekkihuijauksella. No joo...

Hyvää päivää myyjä

Olen Smith Moore. Näin ilmoituksen autostasi ja haluaisin tietää onko se vielä myynnissä? Mikä on pyyntihinta ja tämän hetkinen kunto? Arvostaisin jos kertoisit minkä maskutavan hyväksyt. Haluaisin maksaa pankin ?/sekillä jos se on ok sinulle.
Voisitko ystävälisesti vastata minulle ja laittaa mukaan puh. numeron ja sähköpostiosoitteen. Minä hoidan laivauksen luokseni.

Toivottavasti kuulen sinusta mahdollisimman nopeasti

että se tahtoo ostaa sun autos ja maksais shekillä tai ? (en muista suomennosta draft-sanalle) tahtoo tietää mis kunnos auto on ja paljoks pyyntihinta, ja mikä on konsti jolla toivot maksun tapahtuvan. toivoo että pistät puhnron ja mailiosotteen sille mahd. pian jotta voitte jatkaa kaupantekoa. hän kattaa kustannukset auton kuljetuksesta.

Hyvää päivää myyjä,

olen Smith Moore ja näin ilmoituksesi autosta. Onko se vielä myytävänä, mikä on hinta ja tämänhetkinen kunto? Toivon, että kerrot mitkä maksutavat hyväksyt.

Haluaisin maksaa pankkivekselillä tai sekillä jos se sopii. Lähetäthän minulle puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi. Hoidan itse toimituskustannukset.

Odotan yhteydenottoasi mahdollisimman pian.

(Älä nyt ihmeessä mitään sekkiä hyväksy...)

Yhteistyössä