hassut nimimerkit pinoon!

Oih, ensimmäinen kerta kun minut mainitaan missään listassa ja vielä näin monesti *punastuu* :D
Mä bongasin tänään ensimmäistä kertaa sellaisen nimimerkin kuin TooQte2BStr8 ja yllätyin tosi paljon kun kurkkasin profiiliin, viestejä olikin yli 2000 :eek:
Ihmettelin vain että miten ei ole aiemmin osunut silmään.... *Tiedän palstan asioista melkein kaiken* :LOL:
muoks. Vaippavuoresta Päivääkin on musta hauska :D
 
Nilkki
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Oih, ensimmäinen kerta kun minut mainitaan missään listassa ja vielä näin monesti *punastuu* :D
Mä bongasin tänään ensimmäistä kertaa sellaisen nimimerkin kuin TooQte2BStr8 ja yllätyin tosi paljon kun kurkkasin profiiliin, viestejä olikin yli 2000 :eek:
Ihmettelin vain että miten ei ole aiemmin osunut silmään.... *Tiedän palstan asioista melkein kaiken* :LOL:
Oliskohan entiseltä nimimerkiltään joku toinen.
 
Nilkki
Alkuperäinen kirjoittaja Päike:
Alkuperäinen kirjoittaja sgyas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkeröinen:
Eikö se ollut hewletinbaccardi?
Olinko mä muka ainoa, joka tajusi ap:n pointin...? Kai hän nyt tietää, miten ko. nimimerkki oikeasti kirjoitetaan! :)
Jaa-a, enpä menisi vannomaan. Joskus aivot tulkitsevat väärin lukemansa ja jatkaa samalla tavalla, kunnes joku huomautta asiasta.
 
Nilkki
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Mä luin vuotaraaputtimen vaikka kuinka kauan vuotOraaputtimeksi ja ihmettelin kuinka joku voikin keksiä niin inhottavan nikin :whistle:
Ja Ford Prefectin luin ihan viime päiviin asti Perfectiksi :D
:eek: Onko se oikeasti Ford Prefecti, eikä Perfecti. Häh, eikä :D
Täytyy tarkistaa
 
Nilkki
Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Mä luin vuotaraaputtimen vaikka kuinka kauan vuotOraaputtimeksi ja ihmettelin kuinka joku voikin keksiä niin inhottavan nikin :whistle:
Ja Ford Prefectin luin ihan viime päiviin asti Perfectiksi :D
:eek: Onko se oikeasti Ford Prefecti, eikä Perfecti. Häh, eikä :D
Täytyy tarkistaa
No voi vitjat! Niinpä onkin. :D
Voihan videlius. Minäkin olen lukenut sitä koko hiton palstahistorian ajan väärin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nilkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Oih, ensimmäinen kerta kun minut mainitaan missään listassa ja vielä näin monesti *punastuu* :D
Mä bongasin tänään ensimmäistä kertaa sellaisen nimimerkin kuin TooQte2BStr8 ja yllätyin tosi paljon kun kurkkasin profiiliin, viestejä olikin yli 2000 :eek:
Ihmettelin vain että miten ei ole aiemmin osunut silmään.... *Tiedän palstan asioista melkein kaiken* :LOL:
Oliskohan entiseltä nimimerkiltään joku toinen.
Kuulapyssy :D
 

Yhteistyössä