hassusti raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 0000000000000
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
että ihan 100% varmuudella miehesi ei ole lapsen isä!!!

Kun mikään muu ei kelpaa, niin tätä mieltä nyt olen!!

Olet varmasti itse jeesuksen äiti ja sikiät pyhästä hengestä!!

Kannattaa ottaa oman mielenrauhan vuoksi isyystesti, niin ei jää mitään epäselvää. Jos ootte avoliitossa, niin se on muistaakseni ilmainen, mutta jos naimisissa niin se maksaa.
Ultran mitat eivät ole mun kohdalla paljoa valehdelleet, ihan päivien heitoista on aina ollut kyse. Sulla pitäisi mittojen heittää ultratutkimuksissa muutamalla viikolla, että olisi syytä epäillä, että se olisi se "toinen" mies. Se ei oo oikein mahdollista ja alkuvaiheessa lapset kasvavat samaa vauhtia, joten lääkärin kertoma tärppipäivä pitää varmasti hyvin paikansa.

joo kaippa se niihe lääkäreihin on uskottava ja löytyy täältä palstalta joku ihminen kellä on fiksuja vastauksia. ne jotka vastailee jotai tyhmiä niin ei oikeestaan tarvis ees vastata mitään meinaan mä.

tyhmään ja jo miljoonaan kertaan jauhettuun kysymykseen samanarvoiset vastaukset. Olet varmaan hehkeä ja kaunis mimmi kun joku äijä sinua jaksaa katsella/kuunnella. Toivottavasti syntyvä lapsesi on varustettu paremmilla älynlahjoilla kuin äitinsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Z-Z<:
Kannattaa ottaa oman mielenrauhan vuoksi isyystesti, niin ei jää mitään epäselvää. Jos ootte avoliitossa, niin se on muistaakseni ilmainen, mutta jos naimisissa niin se maksaa.
Ultran mitat eivät ole mun kohdalla paljoa valehdelleet, ihan päivien heitoista on aina ollut kyse. Sulla pitäisi mittojen heittää ultratutkimuksissa muutamalla viikolla, että olisi syytä epäillä, että se olisi se "toinen" mies. Se ei oo oikein mahdollista ja alkuvaiheessa lapset kasvavat samaa vauhtia, joten lääkärin kertoma tärppipäivä pitää varmasti hyvin paikansa.

Joo, samaa mieltä. Itsekin olin pari viikkoa ennen raskautumista suojaamattomassa itseasiassa ystäväni kanssa. Sitten tapasin tämän masuvauvani isän kaksi viikkoa jälkeen päin ja edelleen suojaamattomassa ja samasta kerrasta raskaaksi.

En ole hetkeäkään epäillyt kumppanini isyttä, koska sen verran ovat luotettavia nuo ultrat nykypäivänä.
Vaikka en nyt tarkalleen muista itsekään miten se ed. vuoto/kierto alkoi ennen raskautta, muistaakseni kuitenkin pari päivää ystäväni kanssa olon jälkeen, niin sitä edelliset menkat olivat ainakin alkaneet kuukautta ennen eli tuskinta neitseellistä raskautta oli tullut kylään :) ja jos olisikin niin masupoika olisi reippaasti pari viikkoa vanhempi ja sen kyllä näkee.Näin ainakin uskon ja luotan.

Lapsesi on jo syntynyt mutta pakko tähän oli vastata.

Minun mielestäni ei ole mitenkään mahdollista että odottaisit sen "toisen" miehen lasta. jos sinulla on alkanut menkat 23.1 ja olet ollut yhdynnässä 25-26.1 niin ei ole mitenkään mahdollista että olisi munasolu pystynyt hedelmöittymään koska kuukautisvuodon mukana se tulee ulos. Ja koska seuraava ovulaatio on vasta 14-< pv päästä ja siittiöt elävät sen 1-2 vuorokautta niin eihän ne toisen miehen siittiöt ole voineet hedelmöittää munasolua. Munasolu on hedelmöittymiskykyinen ovulaation jälkeen vajaan vuorokauden joten HYVIN epätodennäköistä olisi että vieras mies olisi lapsesi isä KOSKA SINULLA OLI JUURI OLLEET KUUKAUTISET.

Koska munasolun ja siittiön yhtyminen tapahtuu tavallisesti munanjohtimessa niin jo hedelmöittynyt munasolu sapuu kohtuun jo monisoluiseksi muuntuneena. Pari kolme vuorokautta kohtuun saapumisen jälkeen munasolu on muuttunut alkiorakkulaksi ja rakkula kiinnittyy kohdun limakalvoon. Ja näin siis raskaus alkaa...sinulla on juuri ollut kuukautiset ja olet ihan muutaman päivän sisään ollut sukupuoliyhteydessä miehen kanssa et ole kerennyt edes ovuloida uudelleen.

Noh, tässä nyt tällainen vastaus. Toivottavasti olet rauhan asiaan jo löytänyt.

...aa: sulta puuttuu asiayhteys, johon pistää tän tekstin aloittaja. Hän tosissaan kävi hermoon puidessaan tätä asiaa uudestaan ja uudestaan. Siitä johtuu noi kiukkuiset kommentit.