0
0000000000000
Vieras
Heippa. kauan aikaa tossa muutama kuukaus takaperin laitoin keskustelua koko aika että la on 12.11 ja koska raskaus on alkanut tms..kolmessa ultrassa olen ollut ja la on pysynyt samana.. voiko olla mahdollista kun lapsi syntyy ja on isyytesti tehdään niin lapsen isä ei olekka mieheni.. tammikuun 25-26.1 välisenä yönä olin erin miehen kanssa suojaamattomassa yhdynässä joka ei mennyt loppuu ja siittä 12h päästä otin jälkiehkäsypillerin ja sit se tuli ulos noin illalla seitsemän aikaa ja uuden otin vielä aamulla klo 10.. vuotoa siittä sitten tuli. silloin kun olin siin yhdynässä niin oli 23 pvä alkanut kuukautiset..silloinkin varmaan oli mutta ei juuri sillä hetkellä oikein ollut vuotoa...lääkärit ovat ultrassa sanoneet että tosta kerrasta raskaus ei ole alkanut vaan on annettu 15.2-5.3 välisenä aikana aikoja.. kaippa se ultra sitten näyttäisi viikkoja enemmän jos oli silloin tammikuussa alkanut..hassuinta tässä oli että oman miehen kanssa lasta yrittettiin vuoden verran ja tän pettämisreissun jälkeen oisinki tullut omalle miehelle raskaaksi.. oma mieheni tietää tämän asian.en kaipaile mitää moraalisointia.