hassusti raskaaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 0000000000000
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
0

0000000000000

Vieras
Heippa. kauan aikaa tossa muutama kuukaus takaperin laitoin keskustelua koko aika että la on 12.11 ja koska raskaus on alkanut tms..kolmessa ultrassa olen ollut ja la on pysynyt samana.. voiko olla mahdollista kun lapsi syntyy ja on isyytesti tehdään niin lapsen isä ei olekka mieheni.. tammikuun 25-26.1 välisenä yönä olin erin miehen kanssa suojaamattomassa yhdynässä joka ei mennyt loppuu ja siittä 12h päästä otin jälkiehkäsypillerin ja sit se tuli ulos noin illalla seitsemän aikaa ja uuden otin vielä aamulla klo 10.. vuotoa siittä sitten tuli. silloin kun olin siin yhdynässä niin oli 23 pvä alkanut kuukautiset..silloinkin varmaan oli mutta ei juuri sillä hetkellä oikein ollut vuotoa...lääkärit ovat ultrassa sanoneet että tosta kerrasta raskaus ei ole alkanut vaan on annettu 15.2-5.3 välisenä aikana aikoja.. kaippa se ultra sitten näyttäisi viikkoja enemmän jos oli silloin tammikuussa alkanut..hassuinta tässä oli että oman miehen kanssa lasta yrittettiin vuoden verran ja tän pettämisreissun jälkeen oisinki tullut omalle miehelle raskaaksi.. oma mieheni tietää tämän asian.en kaipaile mitää moraalisointia.

Miksi hemmetissä et voi vihdoin jo uskoa lääkäreitä? Luuletko että me täällä ollaan jotenkin fiksumpia? Ja sulle on hoettu jo kauan että kukaan täälläkään ei usko että olet pettämiskerrasta tullut raskaaksi, mutta et tahdo tajuavan sitä..Roikutko täällä niin kauan että me sanotaan että joo, miehesi ei varmasti ole lapsesi isä vaikka joka ikinen lääkäri niin sanoisi?? En ymmärrä mitä haet..taas!

Kyllä, mies kenen kanssa petit on lapsen isä. Ei oma miehesi. Senkö haluat täällä kuulla? Taidat sitä toivoakin kun niin hanakasti uskot kaikkea muuta kun ultraa ja lääkäreitä. Tee isyystesti, sillä se selviää.

Voi ei, sulla on kyllä jo tosissaan ongelma tästä asiasta. Tilaa aika psykologilta, että saat ihan kunnolla käsitellä asian ja omat tunteesi. Ei me täällä voida sanoa sun tilanteeseen yhtään mitään.

ihmettä sä sitten täältä kaipaat??? Kyllä oikeesti tunnut olevan jonkinlaisen avun tarpeessa, siis keskusteluavun. Ei tuo varmaan vauvallekaan ole hyväksi olla noin sekaisin tästä asiasta, sataprosenttisen selvyyden saat vasta syntymän jälkeen, koita nyt tämä odotusaika pärjätä niin paremmat olosuhteet luot vauvallekin.

Vai et vastauksia kaipaa. Mitä kummaa täällä sitten ihmettelet kenelle olet raskaana..Vai haluatko vaan jakaa pettämisen tuskan täällä? Suosittelen kovasti jotain muuta kanavaa, ei täällä apua saa jos asia noin mieltäsi painaa. Hanki ammattiapua.

Toivottavasti ap:n ympäristössä on ihmisiä, jotka tajuaa, että nyt tarvitaan apua ja tukea. Laskettuun aikaan ei enää montaa kuukautta ole, nämä asiat pitäis käsitellä alta pois ennen vauvan syntymää. Ap, älä jää yksin noiden ajatusten kanssa vaan hae apua, sitä varten tässä veroja maksellaan, että sinä ja lapsi saisitte tukea yhteisen elämän alkuun.

Sinä tarvitset tukea ajatuksiesi kanssa ja ihmisiä joiden kanssa purkaa ajatuksiasi, joten täältä et taida sitä saada. Älä välitä tämän viestin jutuista. On selvää ettei kukaan voi sinulle parempaa vastausta antaa, mutta asia vaivaa tietenkin... se nyt vaan on ihan inhimillistä. Toivottavasti lähipiirissäsi on ystäviä joiden kanssa voit jutella ja hyvä jos miehesi tietää asian. Voin kuitenkin lohduttaa että jos olet ottanut jälkiehkäisynkin, niin aika epätodennäköistä on että siitä raskaaksi tulee. Ihan totta. Todennäköisempää on että olet silloin rentoutunut itse yrittämisestä, kun olet mennyt vieraisiin. Antanut jotain periksi joka on laukaissut pään sisäisen stressisi ja edistänyt hedelmöittymistä miehesi kanssa. Mietipä mitä asioita sinulle ratkesi pettämisreissun jälkeen, tunteita tai ajatuksia. Usein liika yrittäminen ja stressi vain siirtää vauvan tuloa, joten olisiko tämän episodin tienoilla jotain ratkennut myös suhteessa mieheesi....

Älä huoli, asiat menee aina parhaalla ja täydellisellä tavalla, usko pois. Tästä seuraa sinulle ihana vauva, ja rakasta elämää sen kanssa. Huolet pois! :)

meinasin että vastauksia saa tulla mutta en kaipaa noilta moralisoitsijoilta kommentteja. ja noita ketkä kirjottelee ammattiapua tms ni teitä on niin hauska ärsyttää. on täälä sentää asialliakin ihmisiä =)

luin kyllä kirjoituksesi silloin aiemmin. Tuli mieleen että mahtaako tosiaan miehesi tietää pettämisestäsi vaikka täällä ilmoitat että tietää?
Ja toistan edelleen että lapset tehdään vakaaseen suhteeseen eikä tuollaiseen että petetään puolin tai toisin "vahingossa" tai tahallaan. Ei ole terveen ja vastuuntuntoisen parisuhteen merkkejä suhteessasi, sori vaan. Minulla laskettu aika on 11.11, hedelmöittymisajankohta 19.2 joten usko lääkäreitä ja ole rauhassa tai menkää parisuhdeterapiaan miehesi kanssa - pettämistä ei anneta anteeksi ja unohdeta noin nopsaan minkä kuvan siitä annat/annoit.
Moralisointia tässäkin on, mutta olet tehnyt väärin, kukaan ei sinulle tule sanomaan että ei sillä ole väliä.
Myönnä itsellesi että olet mokannut pahimman kerran, mutta hae apua ja tukea ystävistäsi tai miehestäsi, älä täällä palstoilla enää asiasta jauha, koska mitään valaisevaa vastausta ja apua et saa.

pettäminen on anteeksi annettu mutta ei unohdettu. kyllä mä loppujen lopux sen uskon et oon raskaana omalle miehelle mutta silti pelottaa.. ja mä saan kirjotella niin paljon tänne kuin tykkää..teidän ei tarvitse vastata kun on niin hankalaa

että ihmeen paljon sua jaksaa naurattaa vaikka kuusta toiseen kirjoitat samat jutut uudestaan ja uudestaan...

En ihan oikeasti ymmärrä, mitä haluaisit meiltä kuulla, kun joka ikinen kommentti mielestäsi on moralisointia tai meidän ärsyttämisellä aikaan saamaa viihdykettä..
Mielipiteitä raskautumispäivästäkin sait meiltä jo silloin aiemminkin ihan huiman määrän..Kertoisitko siis mitä ajat takaa? Isyystestiä me ei voida tehdä sun puolesta eikä vapauttaa sun mieltä kaikista sua piinaavista ajatuksista.

Vaikea vastata ihmiselle joka ei hyväksy yhtäkään mielipidettä.

että minusta tuo raskautumustapasi ei ollut ainakaan "hassu". Tietysti huvinsa kullakin. Minä ainakin olisin helvetin peloissani, jos olisi pieninkin epäilys olla tiineenä vieraalle (tai tutummallekin ei-omalle) miehelle. Kumman toivot olevan isä? Tuskin se kuitenkaan on se vieras, siittiöt olisivat säilyneet elossa 3 vko ja vielä vuodonkin ajan. Mutta viikon ne kyllä voivat säilyä huippuyksilöillä. Mutta vasta isyystesti antaa 100 % varmuuden. Mutta miksi edes haluat sen, jos miehesi on antanut anteeksi, ettekö te nyt saa sen haluamanne lapsen? Vai etsittekö ulkopuolista elättäjää lapselle?

Alkuperäinen kirjoittaja heheeee:
meinasin että vastauksia saa tulla mutta en kaipaa noilta moralisoitsijoilta kommentteja. ja noita ketkä kirjottelee ammattiapua tms ni teitä on niin hauska ärsyttää. on täälä sentää asialliakin ihmisiä =)

Hauska ärsyttää? Vaikea on kommentoida ilman minkään laista moraalista näkökantaa asiaan. Ja jos meidän ei tarvitse vastata koska on niin hankalaa niin mitä ihmettä meiltä oikein haet..? Sanoit että pelottaa ja silti naureskelet omalle "hassulle" tavalle tulla raskaaksi josta on niin monet kerrat täällä kerrottu. Ei se tällä palstalla selviä kenelle olet raskaana - testit ovat sitä varten. Jos ei meidän mielipiteet ym. kiinnosta ja haluat vaan ärsyttää niin ehkä on parempi että pitelet mölyt vaan omassa masussa..

Ilmeisesti miehesi on vauvasi isä. Itsellä alkoi menkat 30.1 viimeksi ja laskettu aika on 5.11. Joten empä usko että pettämisreissulta olet raskaaksi tullut, jos kerran vuotoakin on sen jälkeen tullut. Onnea pikku kaverin odotuksesta ja tsemppiä että kaikki menee kaikinpuolin hyvin.

Saat toki kirjoitella elämäsi kyllyydestä, jos siitä jotain apua sinulle on. Olet saanut melkeinpä kaikilta saman vastauksen, että olet omalle miehellesi raskaana päivämäärien mukaan. Toivon teille onnea ja toivottavasti parisuhteenne on tapahtuneesta vahvistunut ja vauva "paikkaa" erehdyksesi.
Kirjoitus-tavastasi ja kielenkäytöstäsi päättelet että olet vielä kovin nuori, vauvan myötä on pakko aikuistua ja baarit + pettämisreissut jäävät. Olen huolissani että jos kerran petit niin oletko itse tyytyväinen miehesi kanssa vai etsitkö parempaa?

hehee..taas teitä ilahduttaan.. nyt on koti kunnossa vauvaa varten.. kyllä mä toisaalta uskon lääkäreitä että oma mies on lapsen isä mut silti tulee aina joskus epäusko.. koska vuoden verran yritettiin oman miehen kanssa ja sitten tammikuun lopulla petin miestä ja sitten seuraava kuussa olisin omalle miehelle tullut raskaaksi..voikohanko siitä jälkiehkäsypilleristä olla ollut silloin jotai apua? yksi lääkäri sanoi että 18.2-5.3 välisenä aikana olen tullut raskaaksi.. miten voi olla noi pitkä aikaväli?

Niinhän se sanoo että käynti vieraissa piristää! Ole huoleti. Se on lapsi, oli sen isä kuka tahansa. Keskity lapsesi rakastamiseen ja unohda muu typerä mielestäsi. HETI.

Luulis, että tää tyyppi ymmärtäisi jo jossain vaiheessa, että jotain ajattelutavassaan on ylös alas, kun ei yhdeltäkään ole saanut mitään etsimäänsä neuvoa (mitä ikinä se onkaan)... mutta kun ei niin ei!