Hassunkurisinta mitä olet jonkun nähnyt tekevän?

ajeltiin eilen illalla kotiin päin uimarannalta niin näin yhden miehen pesevän autoaan tiskiharjalla :eek:
Ei millään pahalla :ashamed: jos se on kovinkin yleistä, mutta meikäläisen se pisti nauramaan :D
Täällä, kun nuo tiskiharjat ovat muutenkin harvinaisia. Itse en ole nähnyt niitä kuin Ikeassa myynnissä.
 
Tansanian lomalla aikoinaan näki kaikenlaista. Kerran tarjoilijalla ei sattunut olemaan paperia kun hän tuli ottamaan tilausta. No, hän kirjoitti sitten tilauksen kämmeneensä =)
Toisella kertaa menimme paikalliseen ravintolaan ja siellä ei ollut muita asiakkaita, joten kokki nukkui avokeittiössään.. hän näytti vähän suutahtavan kun tarjoilija meni hänet herättämään, että alkaisi laittamaan ruokaa :D
 
Itse en nähnyt tapausta mutta minulle tehtiin jäynää ja isommat sisarukseni laittoivat jonkun ihmisen katiskaan kuolleen oravan ja pukivat sille barbini sukelluslaitteet päälle... olisi varmaan ollut naurussa pitelemistä kun omistaja tuli katiskaa kokemaan..

Tämä tapahtui minun barbilleni jolta hävisi sukelluslaitteet.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Tweetye:
Itse en nähnyt tapausta mutta minulle tehtiin jäynää ja isommat sisarukseni laittoivat jonkun ihmisen katiskaan kuolleen oravan ja pukivat sille barbini sukelluslaitteet päälle... olisi varmaan ollut naurussa pitelemistä kun omistaja tuli katiskaa kokemaan..

Tämä tapahtui minun barbilleni jolta hävisi sukelluslaitteet.
:LOL: :LOL: :LOL:
Tosi pahoillani Barbin vaatteiden häviämiselle :hug:
 
Itse en nähnyt tapausta mutta minulle tehtiin jäynää ja isommat sisarukseni laittoivat jonkun ihmisen katiskaan kuolleen oravan ja pukivat sille barbini sukelluslaitteet päälle... olisi varmaan ollut naurussa pitelemistä kun omistaja tuli katiskaa kokemaan..

Tämä tapahtui minun barbilleni jolta hävisi sukelluslaitteet.
***********

Tän tarinan kuulin kerran junassa istuissani ja on jo tapahtuneesta aikaa. Liekö sun sukulaisias, jotka kertoivat?
 
olin nuorena tyttönä kioskilla töissä, niin eräs rouvashenkilö tuli vaalennusaineet päässä soittamaan puhelimella poikaystävälleen.. puseronkauluskin oli vaalentunut :whistle: Oli kuulemma lihallinen himo iskeny yhtäkkiä ;)

Toinen oli kun eräs hieno rouva tuli tällättynä ja upeat aurinkolasit päässä ostamaan kukkia.. oikein virallisena päti siinä nuorelle tytölle. Ainut vaan että niistä aurinkolaseista puuttu toinen linssi :LOL:
 

Yhteistyössä