H
Hassan
Vieras
Onko paikalla marokon kulttuuria ja tapoja tuntevia, mulla olisi pikkasen kysymyksiä johon olen vailla vastausta:
-miten he tervehtii? siis halaako ja antelee ilmasuukkoja, kun minä jäyhä suomalainen meinaan vaan kätellä?
-käyttävätkö sisällä kenkiä?
-onko perheillä ihan tälläset vessat kuin meillä, ei reikiä lattioissa?
-mitä olisi hyvä viedä perheelle tuliaisiksi?
-onko siellä jotenkin pulaa veestä, kehtaanko olla suihkussa niinkuin täälläkin vai koitanki olla nopee ku elohopee?
-miten mä tarjoudun auttamaan kotihommissa, olettaako ne mun tekevän mitä? Siis tottakai haluan mutten tahdo loukata..
-miten muhun suhtaudutaan, kun kävelen paikallisen miehen kanssa kaupungilla kaverina, kattooko joku kieroon?
-voiko vesijohtovetta juoda?
Kertokaa mulle kaikkea mahdollista, jooko
Olen menossa ensi kuussa vierailemaan perheeseen, joka asuu paikassa nimeltä Oujda, tietääkö joku siitä jotain? Jännittää 
-miten he tervehtii? siis halaako ja antelee ilmasuukkoja, kun minä jäyhä suomalainen meinaan vaan kätellä?
-käyttävätkö sisällä kenkiä?
-onko perheillä ihan tälläset vessat kuin meillä, ei reikiä lattioissa?
-mitä olisi hyvä viedä perheelle tuliaisiksi?
-onko siellä jotenkin pulaa veestä, kehtaanko olla suihkussa niinkuin täälläkin vai koitanki olla nopee ku elohopee?
-miten mä tarjoudun auttamaan kotihommissa, olettaako ne mun tekevän mitä? Siis tottakai haluan mutten tahdo loukata..
-miten muhun suhtaudutaan, kun kävelen paikallisen miehen kanssa kaupungilla kaverina, kattooko joku kieroon?
-voiko vesijohtovetta juoda?
Kertokaa mulle kaikkea mahdollista, jooko