Mun tyttö puhui jo melkeen täysin ton ikäsenä ja eka sanakin tuli 6kk:den ikäsenä ja 1v.reippaasti yli 10 sanaa.Jokainen lapsi kehittyy niin erillälailla =) Se on mukava aina jutustella noitten pikkusten kans ku osaa puhuaAlkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 23:13 Norsupäästäinen kirjoitti:Puhuuko kaksivuotiaat jo noin paljon?
Meidän kohta 2½v ei puhu muutakuin anna jne.Oppi kävelemäänkin reilu kuukausi sitten.Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 23:06 Justiina 2004 kirjoitti:Tuossa, kun oltiin iltapäivällä pihalla, ja neito katteli taivaalle ja sanoi, että siellä on banaani ja kuulemma kummi-täti on sen sinne vienyt tikapuita pitkin.
(Siis taivaalla oli kuun sirppi,,,)
Meidän kohta 2½v ei puhu muutakuin anna jne.Oppi kävelemäänkin reilu kuukausi sitten.Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 23:06 Justiina 2004 kirjoitti:Tuossa, kun oltiin iltapäivällä pihalla, ja neito katteli taivaalle ja sanoi, että siellä on banaani ja kuulemma kummi-täti on sen sinne vienyt tikapuita pitkin.
(Siis taivaalla oli kuun sirppi,,,)
Tottaki SUA nauratti, kun on oma lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 20:30 Venus kirjoitti:Päiväkodissa oli haastateltu mein esikoista (3,5) et mikä siitä tulee isona. No sepäs tokas et "musta tulee riiviö". Oli tädillä ollut naurussa pitelemistä ja kysynyt sitten seuraavaksi et minkähänlaista palkkaa se riiviö saa, niin poika totes sitten et "hyvää palkkaa saa". Siinä olivat sit jutelleet aikansa ja täti sanoi, et nyt kannattais kyl miettii jotain toista ammattia, et riiviöt ei varmasti saa kovin hyvää palkkaa. Oli lähtenyt sitten jatkamaan leikkejään. Mua kyllä nauratti kun sain pihalla siitä kuulla.
Tottakai SUA nauratti, kun on oma lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 20:30 Venus kirjoitti:Päiväkodissa oli haastateltu mein esikoista (3,5) et mikä siitä tulee isona. No sepäs tokas et "musta tulee riiviö". Oli tädillä ollut naurussa pitelemistä ja kysynyt sitten seuraavaksi et minkähänlaista palkkaa se riiviö saa, niin poika totes sitten et "hyvää palkkaa saa". Siinä olivat sit jutelleet aikansa ja täti sanoi, et nyt kannattais kyl miettii jotain toista ammattia, et riiviöt ei varmasti saa kovin hyvää palkkaa. Oli lähtenyt sitten jatkamaan leikkejään. Mua kyllä nauratti kun sain pihalla siitä kuulla.
Tottakai SUA nauratti, kun on oma lapsi.Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 20:30 Venus kirjoitti:Päiväkodissa oli haastateltu mein esikoista (3,5) et mikä siitä tulee isona. No sepäs tokas et "musta tulee riiviö". Oli tädillä ollut naurussa pitelemistä ja kysynyt sitten seuraavaksi et minkähänlaista palkkaa se riiviö saa, niin poika totes sitten et "hyvää palkkaa saa". Siinä olivat sit jutelleet aikansa ja täti sanoi, et nyt kannattais kyl miettii jotain toista ammattia, et riiviöt ei varmasti saa kovin hyvää palkkaa. Oli lähtenyt sitten jatkamaan leikkejään. Mua kyllä nauratti kun sain pihalla siitä kuulla.
Tottakai SUA nauratti, kun on oma lapsi. jumittaa\|OAlkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 20:30 Venus kirjoitti:Päiväkodissa oli haastateltu mein esikoista (3,5) et mikä siitä tulee isona. No sepäs tokas et "musta tulee riiviö". Oli tädillä ollut naurussa pitelemistä ja kysynyt sitten seuraavaksi et minkähänlaista palkkaa se riiviö saa, niin poika totes sitten et "hyvää palkkaa saa". Siinä olivat sit jutelleet aikansa ja täti sanoi, et nyt kannattais kyl miettii jotain toista ammattia, et riiviöt ei varmasti saa kovin hyvää palkkaa. Oli lähtenyt sitten jatkamaan leikkejään. Mua kyllä nauratti kun sain pihalla siitä kuulla.