hassuin kommellus minkä olette nähneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jontsu79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jontsu79

Jäsen
10.10.2006
217
0
16
Tää kyl tapahtui mun miehelle.
Hän lähti samaan aikaan työkaverin kanssa ajaa autojen kanssa kotiinpäin,kohta hän huomasi että työkaverilta oli jäänyt auton katolle iso urheilukassi.
No siinä se kaveri huristeli moottoritiellä kassi katolla :laugh: Jossain vaiheessa se sitten tietysti tippui ja kaveri tais tajuta että siel katolla oli jotain ylimääräistä.. =)

Hiljattain seurasin serkkulikan kanssa miten arvokas hieno vanhempi rouva tuli häissä vessasta. Tukka, huulipuna ja korut olivat hienosti, mutta hame oli takaa jäänyt sloggien alle, ja rouvan sääret sekä muhkea ahteri olivat vapaasti esitteillä.

Serkku siinä hihitteli, että katotaanko ihmisten ilmeitä, kun rouva purjehtii salin läpi paikalleen. Minä totesin, että niin ei voi tehdä, ja kävin supattamassa rouvalle, jotta josko ottaisi helman pois kalsareista. Päätti sitten ottaa ja kiitteli kovasti.

mua nauratti ihan hillittömästi kun äijä oli kerran aamulla menny käymään koneella ennen töihin lähtöä. oli sitten nukahtanut pöytää vasten ja kun me esikoisen kans noustiin niin sanoin sille et mitä ihmettä sä täällä teet, eikö sun pitäs olla töissä? ukko pomppas pystyyn ja yritti kävellä mut jalat oli puutunu kun oli kenottanu huonosti sitä pöytää/ tuolia vasten ja eihän ne ottanu alle ollenkaan. se vispas hetken seisaalaan ja rojahti sitten kenttään... :laugh: onneks ei sattunu mitään, sillon ei kyl ois naurattanu... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
mua nauratti ihan hillittömästi kun äijä oli kerran aamulla menny käymään koneella ennen töihin lähtöä. oli sitten nukahtanut pöytää vasten ja kun me esikoisen kans noustiin niin sanoin sille et mitä ihmettä sä täällä teet, eikö sun pitäs olla töissä? ukko pomppas pystyyn ja yritti kävellä mut jalat oli puutunu kun oli kenottanu huonosti sitä pöytää/ tuolia vasten ja eihän ne ottanu alle ollenkaan. se vispas hetken seisaalaan ja rojahti sitten kenttään... :laugh: onneks ei sattunu mitään, sillon ei kyl ois naurattanu... :laugh:

:laugh: :laugh: :laugh:

Mies oli veljensä kanssa tavaratalossa ostamassa nyrkkeilyhanskoja. Jonottivat kassalle, mieheni veti hanskat käteensä ja tämäytti veljeänsä rintaan. Veli ei ollutkaan siinä, vaan oli mennyt hakemaan jotain muuta ostettavaa. Äijä, jota mieheni humautti katsoi kultaani suuresti järkyttyneenä. :o

No, mies heitti hanskat jonnekkin ja paineli ulos kaupasta hiukka nolona :laugh:

Seisoin kerran tosi tuulisena päivänä bussipysäkillä ja siihen tuli oikein viimeisen päälle pukeutunut ja laittautunut nainen salkun kanssa. Ilmeisesti hän rupesi ottamaan lompakkoa salkusta, kun tuuli tarttui salkussa olleisiin papereihin ja alkoi lennättää niitä pitkin tietä. Tilanteesta hätääntyneenä nainen ei tajunnut sulkea sitä salkkua vaan papereita tuntui tulevan ihan loputtomasti. Siinä me muutaman hengen voimin poukkoiltiin niiden papereiden perään, mutta eihän niitä kiinni saanut ja jos saikin,olivat jo ihan kastuneita.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:

o080.gif

Alkuperäinen kirjoittaja Gwendolyne:
Mies oli veljensä kanssa tavaratalossa ostamassa nyrkkeilyhanskoja. Jonottivat kassalle, mieheni veti hanskat käteensä ja tämäytti veljeänsä rintaan. Veli ei ollutkaan siinä, vaan oli mennyt hakemaan jotain muuta ostettavaa. Äijä, jota mieheni humautti katsoi kultaani suuresti järkyttyneenä. :o

No, mies heitti hanskat jonnekkin ja paineli ulos kaupasta hiukka nolona :laugh:

Voi ELÄMÄ! *hirnuu*

Mä olin nuorena kaupan kassalla töissä. Asiakas lähestyi kassaa, mutta huomasi unohtaneensa jotain ja säntäsi ilman kärryjä hakemaan tuotetta. Samalla kun tuo säntäsi pois tuli kulman takaa mun kollega kärreinensä täyttelemään tupakkahyllyjä. Asiakas juoksi takaisin nappasi ekat kärrit mitkä vastaan tuli, ehti laittaa muutaman kartsan hihnalle ennen kuin se tajusi tilanteen. Mun työkaveri näytti justiinsa yhtä pöllähtäneeltä kun asiakaskin -olihan joku vienyt vauhdilla sen tupakkakärryt :D

Mies ja sen veli on samassa työpaikassa, sielä on mies jolla on lasisilmä. Kerran se mies jotain mokaili, niin mun miehen veli sanoi sille ukolle, että: ota silmä käteen ja katso :ashamed: Ja tuo ei ollut todellakaan tarkoitettu pilkaksi sitä kohtaan kun oli lasisilmä, vaan sehän on ihan sellainen sanonta.. Kyllä miehen veljeä hävetti, mutta se mies oli vissiin tottunut tuollaiseen,kun se itse rupesi nauramaan :laugh:

Mun mies taas:

Oli baarissa kavereittensa kanssa baarissa. Lähti käymään vessassa (muut jäi pöytään) ja kun palasi, meni parhaan kaverinsa taakse ja rupes "kuristamaan". Tää olikin tietysti ihan eri pöytä ja kaveri. Tyyppi säikähti aika pahasti, ja mieheni kertoi erheensä. Tyyppi sanoi, että "vähän mä säikähdin, että joku tulee ihan tosissaan kuristaan". Nauroivat jutulle sitten, mutta niin nauroivat kaveritkin viereisessä pöydässä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä olin nuorena kaupan kassalla töissä. Asiakas lähestyi kassaa, mutta huomasi unohtaneensa jotain ja säntäsi ilman kärryjä hakemaan tuotetta. Samalla kun tuo säntäsi pois tuli kulman takaa mun kollega kärreinensä täyttelemään tupakkahyllyjä. Asiakas juoksi takaisin nappasi ekat kärrit mitkä vastaan tuli, ehti laittaa muutaman kartsan hihnalle ennen kuin se tajusi tilanteen. Mun työkaveri näytti justiinsa yhtä pöllähtäneeltä kun asiakaskin -olihan joku vienyt vauhdilla sen tupakkakärryt :D

huippu juttuja :laugh: :laugh: :laugh:

Sattuipas joku vuosi sitten kun olimme Imatran kylpylässä vierailemassa. Aikamme oltuamme päätimme lähteä saunaan lämmittelemään,ukko miesten puolelle hiukka aikaisemmin ja minä muksun kanssa naisten puolelle.
Matkalla tuli vanhempi rouva vastaan iloisesti hymyillen kultainen digikamera sormenpäistä roikkuen(sillee neitimäisesti navan korkeudella(
Kaikki hyvin mutta kun kohdatessamme sanoin hälle: on tainnut rouvalta jotakin unohtua. Hän vain hymyillen jatkoi matkaa...
Kunnes huomasi olevansa alasti allasosastolla!!!!!
Hiukka kävi paapatus suihkuhuoneessa..Olivat venäläisiä, eikä näin ollen ymärtänyt mitä sanoin! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja näinkävi:
Sattuipas joku vuosi sitten kun olimme Imatran kylpylässä vierailemassa. Aikamme oltuamme päätimme lähteä saunaan lämmittelemään,ukko miesten puolelle hiukka aikaisemmin ja minä muksun kanssa naisten puolelle.
Matkalla tuli vanhempi rouva vastaan iloisesti hymyillen kultainen digikamera sormenpäistä roikkuen(sillee neitimäisesti navan korkeudella(
Kaikki hyvin mutta kun kohdatessamme sanoin hälle: on tainnut rouvalta jotakin unohtua. Hän vain hymyillen jatkoi matkaa...
Kunnes huomasi olevansa alasti allasosastolla!!!!!
Hiukka kävi paapatus suihkuhuoneessa..Olivat venäläisiä, eikä näin ollen ymärtänyt mitä sanoin! ;)

:laugh: :laugh:

Mulle itselle on sattunut uimahallissa hieman nolo kokemus, minkä jälkeen ymmärrän tosi hyvin että miksi saunaosastosta altaalle olevan matkan varrella on peilejä. Joskus 15-vuotiaana olin kavereiden kans uimahallissa ja käytiin tietty saunassa ja sit siitä suihkusta lähdettiin suoraan allasta kohti, just ennen kuin olin astumassa kulmantakaa allasosastolle niin katsahdin peiliin.. sieltähän mua tervehti oma topless kuvajainen :laugh:

Mulla on välillä tapana käyttää erikoisia mittoja. Olin lihatiskin grillistä ostamassa lihaa ja sanoin myyjälle, että sellainen etusormen pituinen pätkä ja myyjä rupesi nauramaan ihan hirveästi ja kysyi multa, että ihanko oikeasti ja sitten se näytti mulle kättään. Myyjä oli joskus ollut jossain onnettomuudessa ja sen sormet oli vain parisenttiset. Aluksi mua nolotti hirveästi, mutta onneksi myyjä osasi suhtautua asiaan huumorilla ja kyllähän muakin sitten lopulta asia nauratti.

ei ollu varsinaisesti kommellus,mutta en voinu olla nauramatta kun yhellä miehellä oli niin pitkänenänen mies että sen piti sivuttaisasennossa juoda kahvia..ei saisi nauraa toiselle ,mutta oli koomisen näköstä.ois pitäny käyttää pilliä,ois voinu paremmin juoda

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei ollu varsinaisesti kommellus,mutta en voinu olla nauramatta kun yhellä miehellä oli niin pitkänenänen mies että sen piti sivuttaisasennossa juoda kahvia..ei saisi nauraa toiselle ,mutta oli koomisen näköstä.ois pitäny käyttää pilliä,ois voinu paremmin juoda

Miten voi juoda sivuttaisasennossa? Se nenähän kääntyy mukana!?

:D

mulla oli ennen tapana nukkua alasti mutta erään tapauksen jälkeen en ole niin tehnyt.
Olin unenpöppyröissä yöllä herännyt vessahätään ja vessan ovi ja ulko ovi oli vierekkäin ja olin erehdyksissä kulkenut väärästä ovesta ja havahduin kunnolla kun ulko ovi pamahti kiinni ja ilkosillani olin meidän rapussa.
YRitin siinä sitten hiljaa huudella postiluukusta kotioni että joku tulis avaan oven,kesti kauan kun en uskaltanut lujaa huutaa kun ajattekin että naapurit herää ja tulee rappuun katsomaan mitä mekkalaa kuluu ja löytää minut ilkosillaan.

mulla oli ennen tapana nukkua alasti mutta erään tapauksen jälkeen en ole niin tehnyt.
Olin unenpöppyröissä yöllä herännyt vessahätään ja vessan ovi ja ulko ovi oli vierekkäin ja olin erehdyksissä kulkenut väärästä ovesta ja havahduin kunnolla kun ulko ovi pamahti kiinni ja ilkosillani olin meidän rapussa.
YRitin siinä sitten hiljaa huudella postiluukusta kotioni että joku tulis avaan oven,kesti kauan kun en uskaltanut lujaa huutaa kun ajattekin että naapurit herää ja tulee rappuun katsomaan mitä mekkalaa kuluu ja löytää minut ilkosillaan.

Mikset soittanut ovikelloa?

Alkuperäinen kirjoittaja tarua vai totta:

Mikset soittanut ovikelloa?

siks kun oli yömyöhä ja meillä oli sellanen joku elektroninen ovi kello mistä kuulu ihan järkyttävää koiran räksytystä kun sillä soitti,oli edellinen asuja sen asentanut ja meillä oli tapana sitten koputella ja viarailla myös,sai aina olla ihan sydänkohtauksen partaalla myös vieraat tulijat jotka eivät tienneet kellosta kun ajtteli et oven takana isoja koiria.Siinä syy.

Asuin Porissa silloisen poikaystäväni kanssa. Olin täyttänyt muutama kuukausi sitten 18 ja olin 7:n viikon työharjoittelussa. Siellä ollessani tutustuin toiseen harjoittelijaan jonka kanssa päätimme lähteä kaupungin baareja kiertelemään.
Ja nyt sit vasta se juttu alkaa;
Kierreltyämme jo muutaman baarin, kaverini ehdotti pientä baaria jossa piti olla karaokea. Minä innostuin ajatuksesta ja menimmä ko. ravinteliin. Karaokea ei ollutkaan ja baaritiskillä istuskeli vain hieman juopunut keski-ikäinen mies. Emme kehdanneet lähteä heti, vaan päätimme käydä edes vessasa. Tultuamme wc:stä lähdimme viilettämään kohti ulko-ovea, jolloin tiskillä istuskellut mies huuteli jotain peräämme. Käännyimme ja mies viittoili minua katsomaan selkäni taakse. Siellähän sitä vessapaperia sitten oli, ei kengässä, vaan tuli suoraa nahkapökieni vyötäröstä ja laskeutui somana häntänä lattialle. Nolona revin paprut housuistani, kiitin miestä kohteliaasti ja painelin pihalle. Onneksi seuraavassa baarissa jo nauroimme asialle. Oli se hyvä ettei ollu enempää ihmisiä siinä "karaoke" paikassa :D

pää piti olla sivuttain ettei ois menny kupin pohjaan asti.vaikee varmaan juoda tosissaan niin.mut en voinu pidättää naurua,pakko oli lähtee pois.se nenä muistutti pinokkion nenää.toivottavasti ko mies ei lue tätä palstaa...

Yhteistyössä