Hassuin asia minkä olet unohtanut?

• Viestiketjun aloittaja huonomuisti
  • Ensimmäinen viesti
Olen unohtanut kuopukseni olemassaolon. Kuvittelin siis edelleen olevani raskaana, kunnes kuulin vauvan itkua. Hetken aikaa ihmettelin, että onko naapurissa vauva vai mistä tuo itku tulee, kunnes tajusin että hitto, sehän on mun poikani :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja huonomuisti:
Otetaas tällänen galluppi...

Ite unohin auton huoltikselle kun kävin tankkaamassa..Siis tankkasin,siirsin parkkiin,maksoin ja lähdin-kävellen kotiin...
:LOL: Aika paha!Ite oon useinkin unohtanut baarissa juomat tiskille ne jo maksettuani... :saint:

vieras
Tää on ehkä klassikko, mut mullekin kävi tää: Olin ollu viisurileikkauksessa ja vielä vähän tolaltani. Kävin kaupassa hakemassa jotain helposti syötävää. Lastasin ostokset hihnalle, maksoin ja lähdin. Kassa huuteli perään että ostokset jäi.

Yliaikaiskontrollin.

edellisenä päivänä vauhkosin että huomenna kontrolli ja sitä ja tota ja tätä.
Aamulla en sit muistanu koko juttua, joskus 10 aikaan meinasin tukehtua puurooni kun tajusin olevani jo 2 tuntiä myöhässä.

Soitin sairaalaan ja sanoin että unohdin..Kätilö sanoi että mä olin eka joka oli unohtanu yliaikaiskontrollin.

Menin sitte 12 aikaan ja käynnistivät :D

Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Yliaikaiskontrollin.

edellisenä päivänä vauhkosin että huomenna kontrolli ja sitä ja tota ja tätä.
Aamulla en sit muistanu koko juttua, joskus 10 aikaan meinasin tukehtua puurooni kun tajusin olevani jo 2 tuntiä myöhässä.

Soitin sairaalaan ja sanoin että unohdin..Kätilö sanoi että mä olin eka joka oli unohtanu yliaikaiskontrollin.

Menin sitte 12 aikaan ja käynnistivät :D
:LOL: tää on jo aika paha :LOL:

vieras
Mä unohdin vastasyntyneen vauvani olemassaolon. Synnärillä labratäti herätti aamu7 aikaan kiskasemalla oven auki, valot päälle ja "huomenta lapsen nimi" Hätkähdin melkein 10 cm sängyssä ja sanoin liukuhihnalta 2v lapseni nimen. Täti plaraa lappuja ja näyttää hämilliseltä. Mä vilkasen kainalooni tuhisevaa vauvaa ja sit onkin mun vuoro näyttää hämilliseltä. Nolo.

nikitön
rahat unohdin automaattiin, nostin rahaa 40?, otin kortin ja kuitin ja lähdin pois... onneksi takanani oli sen verran rehellinen mies, että huusi mun perään, meinasitko nämä rahatkin ottaa?? :D

millipilli
Ostokset oon unohtanut hihnalle pariin kertaan... kerran huomasin vasta kotona, että ostokset maksoin ja jätin kauppaan. En sit lähteny niitä enää hakeen naapurikaupungista

Leivoin äsken pullaa ja laitoin viimeisen peliin uuniin ja sen jälkeen otin jääkaapista lasin, johon olin särkenyt munat valmiiksi. Sitten hokasin että ne pullat pitäis voidella sillä munalla ENNEN uunin laittoa. . .

Oon kans unohtanu joskus n. 300 mk automaattiin, kone kerkes nielaista rahat, ennenkuin kukaan meni nostamaan. Sain ne sitten kyllä myöhemmin.

Unohdin tässä raskaana ollessani, laittaa kahvijauhot purkkiin, kaadoin ne suoraan roskiin kahvipussista. :eek: Oon myös unohtanu veden kahvinekeittimestä ja toisella kerralla jauhot laittaa ja mies sai kerrankin pelkkää vettä kahvin asemesta. :LOL:

itellä tulikin just mieleen kun olin vanhempieni kanssa eräässä tilaisuudessa ja pikkusen jännitti (teininä) ja siellä piti sit kätellä ja esitellä ittensä niin isäni siinä ekana kätteli ja esitteli ittensä ja sen jälkeen minä esittelin itseni isän nimellä :D

Keskimmäisen :D Yksi ilta mietin, että onpas rauhallista(esikoinen ja kuopus piirsi keittönpöydän ääressä) miksei meillä ole aina näin hiljasta...Mies muistutti, että meiltä puuttui yksi lapsi, oli naapurissa leikkimässä.

mäkin oon unohtanu rahat automaattiin. Otin kortin ja läksin viereiseen kauppaan.. Tajusin aika nopeesti sisällä,et sinnehän se seteli jäi. Äkkiä juoksin ulos ja seteli oli vielä siellä. :) huh. Onneks ei ollu mikään vilkas aika ilmeisesti, kun ei kerenny kukaan muu menemään siihen.

Ja kuukausi sitten unohin oma pankkikortin tunnusluvun kassalla.. Sain ne vaatteet ostettua onneks silleen vanhaan tyyliin, et nimmari kuittiin. Vähän nolotti sekin kyllä.

Ja kerran, kun multa poistettiin viisauden hammas, niin en osannu sen jälkeen kaupassa kirjottaa omaa nimeä kuittiin. :D Tuli jotain ihme söherrystä, en tiiä oliko puudutuksella vaikutusta asiaan.

Yhteistyössä