Hassua huomata, piti oikein miettiä miten laitetaan teippivaippa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Lapsi siis nyt 2,5- vuotinen ja pitkään ollut housuvaipat käytössä. Äitini toi töistä muutaman teippivaipan ja ajattelin tänään sitten laittaa yöksi sellaisen. Mutta sormi meinasi mennä suuhun, kun lapsen makuulle laitoin ja aloin vaippaa asettelemaan :D Nopeesti voi näköjään unhotua, miten se laitetaan ;) No joo.. sain sen sit lopulta, mutta lasta vielä pissitti ja meni potalle niin katsoin parhaimmaks pistää housuvaipan. Tuttu ja turvallinen, ei ole ainakaan aamulla märkä sänky ;)

No eihän tuon ikäistä makuulle laiteta, kun vaippa pistetään., eikä kyllä paljon pienempiäkään tarvi makuuttaa vaippaa vaihdettaessa. Ei ihme, ettei meinannu onnistua. Teippivaipat on paljon kätevämmät kuin housuvaipat, kun ei tarvi kaikkia housuja riisua vaipan vaihdon yhteydessä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
No eihän tuon ikäistä makuulle laiteta, kun vaippa pistetään., eikä kyllä paljon pienempiäkään tarvi makuuttaa vaippaa vaihdettaessa. Ei ihme, ettei meinannu onnistua. Teippivaipat on paljon kätevämmät kuin housuvaipat, kun ei tarvi kaikkia housuja riisua vaipan vaihdon yhteydessä.

Makuaseia tuokin.. mä taas laitan mielelläni tuon meidän 2v:n makuulle et saa vaipan situmaan oikein.. heiluu ja hästää ihan tolkuttomana ku yrittää seisten laittaa

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä olin kans monessa asiassa sormi suussa kun kuopus synty.Ikäeroa meidän jätkillä reilu 5-vuotta ja moni asia oli unohtunut tuossa ajassa..Kietasupaita oli aika haasteellinen.. :D :whistle:

Juu tätä tässä jännitänkin. Toinen haaveissa ja jos meillä vauva suodaan niin varmasti on hetki ihan ulapalla, vaikka kuinka on käynyt läpi vauva-ajan :)
Juu, ei makuuteta ei.. tuntu sekin hassulta, mutta en tosiaan ole aikoihin sellaisia käyttänyt, niin ei tullut heti mieleen käydä sompomaan niitä seisaaltaan! Taidan antaa nuo muutamat vaipat kaverille, joka käyttää niitä.