Hassu juttu,osaako kukaan selittää...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja boldi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

boldi

Vieras
Tein aamulla tilauksen ellokselta ja olisin tilannut yhden vaatteen mutta juuri siinä värissä ei löytynyt minun kokoani:(
No tilasin sitten erivärisenä kun oli niin hyvä malli:)
Nyt kävin uudelleen elloksen sivustolla ihailemassa mitä aamusta tilasin ja kas :O
siellä oli nyt se kyseinen vaate juuri siinä värissä juuri minun koossani??
Miksi sitä ei sitten aamulla ollut??
No onni onnettomuudessa onneksi tuon tilauksen voi vielä vaihtaa kun saman päivän aikana sen tekee:) Joten nyt peruin sen väärän värisen ja sain siis oikean värin mitä olin jo aikasemmin ajatellutkin ja haaveillut itselleni:) Eli nyt pakettia siis malttamattomana odotellaan :D
 
Todella hassua. Minäkin menin kerran heti aamulla kauppaan eikä siellä ollut Eväsleipää.

Iltapäivällä menin uudestaan ja kas, nyt hyllystä löytyikin Eväsleipää.

Miksi sitä ei sitten aamulla ollut??? Osaako joku tämän mysteerion selittää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Todella hassua. Minäkin menin kerran heti aamulla kauppaan eikä siellä ollut Eväsleipää.

Iltapäivällä menin uudestaan ja kas, nyt hyllystä löytyikin Eväsleipää.

Miksi sitä ei sitten aamulla ollut??? Osaako joku tämän mysteerion selittää?

Osaan. Sulla oli aivot narikassa tai silmälasit hukassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
Jospa joku oli perunut tilauksensa? Tai muuttanut sitä, kuten sinäkin nyt teit?

Tosiaan:D No tuossa tuotteessa luki aamullakin jo jopa siinä värissä mikä oli sitten toisena vaihtoehtona että
tuotetta vain muutama jäljellä varastossa

No tosiaan minun onneni oli että joku oli juuri sen värin ja sen tuotteen päättänyt perua tai mahdollisesti laittaa as.palautuksena:) joten nyt saan mieluisen värinkin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Todella hassua. Minäkin menin kerran heti aamulla kauppaan eikä siellä ollut Eväsleipää.

Iltapäivällä menin uudestaan ja kas, nyt hyllystä löytyikin Eväsleipää.

Miksi sitä ei sitten aamulla ollut??? Osaako joku tämän mysteerion selittää?

Osaan. Sulla oli aivot narikassa tai silmälasit hukassa.

Just. Kyvyttömyytesi ymmärtää lainaamaasi tekstiä säälittää.
 

Yhteistyössä