Hassu juttu, kaverini näyttää minua paljon lihavemmalta, mutta silti hänelle menee pienemmät vaatteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:o

Vieras
Siis hänen mahansa näyttää isommalta, samoin reidet ja peppu. Hän on jotain 156cm ja minä 165cm. Voiko tällainen pituusero tehdä näin paljon? Pullukampi hän on, itselläni vy 65cm ja vyötärö on tosi pieni, kaverilla pullukka vyötärö ja mahtuu pienemmät vaatteet
 
Tietenkin pituusero voi tehdä ton.

Mun ala-ja yläasteikäisen itsetunnolle oli ihan järkky kolaus, että painoin 6 kiloa enemmän kuin paras ystäväni, joka oli 11 senttiä mua lyhyempi. En osannut ollenkaan hyväksyä painon suhdetta pituuteen vaan näin pelkän kilomäärän. Etköhän säkin nyt näe vaan vaatekoon.
 
Minäki olen tällänen lyhyenläntä 157 cm ja kerran lainasin ystävältä (168cm ja hoikka) housut. Itse ajattelin saapa nähdä ei taida mahtua mut niin vaan olikin väljät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sopivasti lihava:
Sekin on hassua, että vaikka olisi normaalipainoinen tai hoikkakin, niin jos on pyöreät kasvot ja isot tissit, niin näyttää lihavalta.

Niinpä =(
t. pyöreäpäinen, E-kuppinen, painoindeksin mukaan alipainoinen jota kukaan ei kuvaile hoikaksi
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä