Harvinaisen huonoa tuuria :( (MÄ EN SAA IKINÄ!! )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tuu mittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tuu mittää

Vieras
Kolmena päivänä panettanu hulluna MUTTA:
Päivä 1. Illalla piti jotain touhuilla mutta vauva valvoi (ei valvo ikinä tollain tohon aikaan )

Päivä 2. Mies väsyny ja vauva itkeskeli mutta nukahti kuitenkin äkkiä.

Tänään päivä 3. Piti aamulla hiukan sulkeutua makkariin ja pistää esikoiselle tonne telkkari päälle ja lempi lastikset pyörii ni olisi niitä kattonu kyllä sen aikaa eikä olis varmana kuullu mitään mutta eikös telkkari ollu pimeenä! HEMMETTI soikkeloon! Illalla varmaan taas vauva huutaa ja mies on väsyny yms.

On se hassu miten oma mieliala vaihtuu ku ei saa koskaan :D "Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta"fraasi sopii mulle

:D Meillä on hommasta väännetty kanssa vitsiä vauvan syntymän jälkeen..

Mun täytyy sanoa, et meidänkin vauva tuntuu päättäneen, että hän tahtoo jäädä ainokaiseksi.

Vaikka tirppana ois kuinka syvässä unessa, heti jos iskä ja äiti siirtyy metrinkin lähemmäks toisiaan, vauva ottaa ja herää ja on sit niiiiin pirteetä että... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
:D Meillä on hommasta väännetty kanssa vitsiä vauvan syntymän jälkeen..

Mun täytyy sanoa, et meidänkin vauva tuntuu päättäneen, että hän tahtoo jäädä ainokaiseksi.

Vaikka tirppana ois kuinka syvässä unessa, heti jos iskä ja äiti siirtyy metrinkin lähemmäks toisiaan, vauva ottaa ja herää ja on sit niiiiin pirteetä että... :xmas:

Tääl on just AIVAN sama homma jos mennään yhtään kiinni toisiimme niin voi armoton ku se vauva alkaa heti kertomaan että hän on täällä iiiihan hereillä! :(

Yhteistyössä