harvinaisempi tytön nimi hakusessa. ei "mummonimiä" :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Taika - mies ei suostunut tähän :(
Kiira -kiva
Minka -tää on ihana
Tinka - tää on jo kans vahvana ehdokkaana listalla, tosi ihana
Riika - tätä voi harkita
Rinna - tykkään tästäkin, tää otetaanki vakavasti harkintaan :)

mun puolesta voit laittaa mitä vaan, mutta kelaa nyt vähän hei ... mä näin eilen Rinnan ... joopajoo , ei sitä nyt tarvii tahallaan tollasta ristiä lapselleen antaa..

Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Kiira -kiva
Minka -tää on ihana
Riika - tätä voi harkita

mun puolesta voit laittaa mitä vaan, mutta kelaa nyt vähän hei ... mä näin eilen Rinnan ... joopajoo , ei sitä nyt tarvii tahallaan tollasta ristiä lapselleen antaa..

joo no tuo muoto on kyllä aika huono. tolta kannalta en nimeä vielä ehtiny miettimään :) kaikki taivustusmuodot kyllä käydään läpi ennen lopullista päätöstä :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Kiira -kiva
Minka -tää on ihana
Riika - tätä voi harkita

joo no tuo muoto on kyllä aika huono. tolta kannalta en nimeä vielä ehtiny miettimään :) kaikki taivustusmuodot kyllä käydään läpi ennen lopullista päätöstä :D :D

...Joop , meillä vaan meinas tulla itselle ihan munaus esikoisen nimen kanssa. olis ollu sukunimen kanssa aika hassu yhdistelmä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

eikö tästä ollu just jotain juttua että Ariel olis enemmän pojan ku tytön nimi vaikka iteki kyllä sen yhdistän enemmän siihen merenneitoon ja olin aina olettanut sen tytön nimi olevan :/
muuten tässä olisi tosi vahva ehdokas myöskin, kaunis nimi

törmäsin tällaiseeen nimeen kaupassa kuin Petriina!

Kassatädin nimikyltissä luki moinen ensin tuntu hassulta ja edelleenkään en tiedä mitä mieltä olisin nimestä. Onkohan edes suomalainen nimi?

Yhteistyössä