Harvahiuksiset! Tässä vinkki, JOKA TOIMII!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sänki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sänki

Vieras
Moni tämän varmaan jo tietääkin, mutta moni taas ei... eli vinkkini on BIOTIINI. En olis uskonut että teho on näin hyvä! Kuukauden olen syönyt 1000 mcg päivässä ja harvahkolla päälaellani on reilun sentin sänki uutta hiusta :O

Syön kyllä myös rautaa koska mulla on siitä puutosta, mutta pelkällä raudalla en ole koskaan tällaista sänkeä saanut aikaan!

Jotkut syövät biotiinia paljon enemmänkin, esim. eläinten biotiinia koska se on halvempaa. Mutta näköjään jo tällä minun määrälläni saa tuloksia :)

Olisinpa älynnyt jo aiemmin, olis voinut hoitaa monien sulkasatojen jälkeen tukan uuteen kasvuun...

Esim. suomi24 löytyy biotiinikeskusteluja, jos jotakuta epäilyttää. Sehän on siis vesiliukoinen B-vitamiini. Löytyy apteekista ja luontaistuotekaupoista.

Suosittelen todella!!!

[QUOTE="vieras";25747988]juu jos epäilyttää niin suomi 24 kesksutelu palsta okin luotettava paikka mistä saada tietoa.[/QUOTE]

Tarkoitinkin että sieltä voi lukea kokemuksia. Kuten yllä on minunkin kokemukseni. On jokaisen lukijan oma asia, mitä uskoo, kannattaako minuakaan siis uskoa?

Hyvin moni nainen tuskailee hiustenkasvun kanssa, ajattelin auttaa.

Kyllä, vanha juttu jo ;) Tosin hevosille sitä enemmänkin syöttänyt ja koirille. Ja samaa tavaraahan se on, ostat agri-marketista purnukan ~10€/500g tai apteekista ~25€/100g....

Ei välttämättä ole samaa. varsinkin eläinbiotiinivalmisteissa on usein myös metioniinia suuret määrät, joissain myös sinkkiä. Eli jos näitä ei halua, täytyy katsoa tarkemmin mitä valmistetta syö.

Monille onkin vanha juttu, mutta ei kaikille....

Alkuperäinen kirjoittaja Sänki;25748057:
Ei välttämättä ole samaa. varsinkin eläinbiotiinivalmisteissa on usein myös metioniinia suuret määrät, joissain myös sinkkiä. Eli jos näitä ei halua, täytyy katsoa tarkemmin mitä valmistetta syö.

Monille onkin vanha juttu, mutta ei kaikille....
Totta tuokin.

Mitä biotiinivalmistetta ap oot käyttänyt? Kun niitä näyttää olevan markkinoilla aika paljon ja vaihtelevasti eri aineita mukana.

Mä oon käyttänyt Priorinia sellaisen tehokuurin (90 kapselia kuukauden aikana) aina silloin tällöin, ja on sekin kyllä auttanut. Se vaan on aika kallista tavaraa. Kampaaja kehuu tukkaa, kuinka on niin hyväkuntoinen. Mutta kun mä haluan paksumman tukan... lapsena ja nuorena siis oli paljon paksumpi, nykyään ei, vaikka ehkä moneen suomalaiseen verrattuna on edelleen paksu. Stressikausien aikaan lähtee aina tukkaa melko paljon, Priorin-kuuri estää hiustenlähtöä tehokkaasti.

[QUOTE="vieras";25748095]Mitä biotiinivalmistetta ap oot käyttänyt? Kun niitä näyttää olevan markkinoilla aika paljon ja vaihtelevasti eri aineita mukana.

Mä oon käyttänyt Priorinia sellaisen tehokuurin (90 kapselia kuukauden aikana) aina silloin tällöin, ja on sekin kyllä auttanut. Se vaan on aika kallista tavaraa. Kampaaja kehuu tukkaa, kuinka on niin hyväkuntoinen. Mutta kun mä haluan paksumman tukan... lapsena ja nuorena siis oli paljon paksumpi, nykyään ei, vaikka ehkä moneen suomalaiseen verrattuna on edelleen paksu. Stressikausien aikaan lähtee aina tukkaa melko paljon, Priorin-kuuri estää hiustenlähtöä tehokkaasti.[/QUOTE]

Käytän Solgar Biotiinia 1000 mcg. Luontaistuotekaupasta. Siinä ei ole muita "mömmöjä" mukana. Yhtään en osaa sanoa, paksuntaako biotiini hiuksia, mutta ainakin se saa mulla kasvuun tuon harvan alueen eli päälaen. Miten ihminen voikaan ilahtua, kun näkee uusia hiuksia (vihdoin!) päässään :) :)

Mulla on ihan kamala tukka. Imetin esikoista 14kk ja tukka harveni. Sain toisen lapsen ja imetän jo viidettätoista kuukautta ja sen huomaa tukasta! Hiukseni ovat n. 40cm mittaiset, paitsi etuhiuksien osiossa molemmin puolin lovi, jossa on muutama 5cm haiven ja lisäksi 1-2cm sänki! Niskatukassa paljon 10cm mittaista hiusta. HUH HUH! Pitäisiköhän tuota sitten koittaa? Ennen mulla oli paksut hiukset. :( Kumpaa käyttäisin? Ihmisille vai eläimille tarkoitettua? Alkaako muutkin karvat, esim kainalo kasvamaan kanssa älyttömästi? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sänki;25748123:
Käytän Solgar Biotiinia 1000 mcg. Luontaistuotekaupasta. Siinä ei ole muita "mömmöjä" mukana. Yhtään en osaa sanoa, paksuntaako biotiini hiuksia, mutta ainakin se saa mulla kasvuun tuon harvan alueen eli päälaen. Miten ihminen voikaan ilahtua, kun näkee uusia hiuksia (vihdoin!) päässään :) :)

Kiitos, voisinpa vaikka kysellä tuota sitten luontaistuotekaupasta.

Joo siis mulla on yksittäinen hius ollut aina ohut, mutta niitä hiuksia on ollut paljon joten tukka on ollut tuuhea ja paksu. Ja lisäksi esim. ohimoilla on sellaista harvempaa aluetta, joka näyttää tyhmältä kun nostaa hiukset ylös kiinni. Mun mielestä aina ei ole sellaista ollut, joten yritän kaikkeni saadakseni tuuheutta takaisin :D Enkä halua stressaavana yrittäjänä menettää lopulta koko tukkaa :D

Yhteistyössä