Hartan Toplinen pehmeä kantokassi lämpöpussiksi?

Miten te muut ootte käyttäny tota pehmeetä kantokoppaa lapsen kasvaessa? Oon purkanu siitä pois nyt sen päädyn ja pohjan "kovikkeet" ja virittänyt sitä vaunuihin lämpöpussiksi, mut jotenkin se on kummallisen olonen?
Miten esim.turvavyöt kuuluu tulla sieltä lapsen sivuilta, pitääkö ne pujottaa noista kantokassin lenkeistä..? Entä käytättekö turvakaarta pussin kanssa? Meidän 1,2v on niin kova jymyämään, että pakko laittaa turvavyöt ja -kaaret vaunuissa aina kiinni, ettei toinen pääse tippumaan.
Miten sit talvella vaunuilessa, tartteeko vaunuihin vielä lisäks jonkun peiton lapselle, vai suojaako tuo pussi tarpeeksi? Aika tiiviiltä ja topatulta se ainakin tuntuu ja sit kun on viel talvivaatteet lapsella...Mahtaakohan poika ees mahtua sinne talvikamppeissaan?
olis kiva kuulla, jos kellä jo kokemuksia lämpöpussista talviolosuhteissa! Tai muutenkin.

Turvavyöt tulevat sivuilta sieltä kantokassin läpi =) Siellä on viisi reikää turvavöille. Saa kuitenkin hiukan askarrella pujottaakseen ne paikoilleen. Itse en ole käyttänyt turvakaarta pussin kanssa (turvavyöt ovat riittäneet), mutta jos käyttää, niin silloin pussia ei laiteta tietenkään pidikkeisiin kiinni. Hyvin mielestäni pysyy silti pelkillä turvavöillä.

Talvella olen tilanteen mukaan joskus lisännyt ohuen villapeiton alle. Yleensä oltu liikkeellä pelkän pussin +´ulkovaatteiden kanssa. Poikamme mahtui ihan mainiosti pussiin myös talvivaatteissaan, pussi on mielestäni tilava.
Päiväunille sitten toppasin joskus enemmän. Jos tosi kylmää niin heitin vielä jonkin peiton pussin päällekin.

Yhteistyössä