Hartan Skater

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moips!
Meillä hartan skater x rattaat, saksasta tilattiin,netistä,500e, jalkapussi otettiin lisäksi, muuten olis ollu 400 e. Täällä kopan kanssa oli n.800e. Oon ollu erittäin tyytyväinen, näppärät on, ja kun tuon etupyörän saa avattua niin että pyörii, voi yhellä kädellä pyöritellä, kätevä esim kaupassa. Muuten lukittuna kyllä käytän aina. Ei mitään valittamista oo ollu ja mielestäni kivan näkösetkin :)

Otitko siis sen talvi/kesä jalkapussin? Vaihtoehtoja varmaan on pehmeä ja kova kantokassi. Mietin itse jalkapussin ja pehmeän kantokopan välillä. Onks pussi susta ollu toimiva myös ihan pienellä vauvalla? Onko tarpeeks lämmin talvella? Laitatko vauvan vaan makuupussissa jalkapussiin?

Joo otin sen talvi/kesäpussin, siinä on sellanen ohut fleece, minkä saa sitte pois ja ilman sitäkin on aikas paksu.Rattaat ostin ku poju oli 4 kk vanha, ja nukku siis siellä ku selkänoja oli ihan vaakatasossa, ja siinä pussissa, makuupussia en käyttäny ku oli jo lämmin (kesäkuu) mutta makuupussiin jos laittaa niin ei koppaa kyllä mun mielestä tarvi ja menee pienelläki vauvalla varmaan silloin. Itse olisin ainaki käyttäny ihan pienestä asti jos olisin ne tajunnu aikasemmin ostaa. Sen jalkapussin saa vielä kiinni ""pimpuloilla"" ns.tuulen suojaksi, jolloin vauva on ihan siellä suojassa. Toki ihan pienellä vauvalla se koppa on varmaan mukavampi, mutta äkkiä ne myös kasvaa ;) nyt poika 8kk ja vieläki nukkuu siellä ""jalkapussissa"". Onko sulla vaavi vasta tulossa? :)

Poitsu on nyt 2kk vanha. Mutta kiitos suuresti avusta! Mun täytyy varmastikin mennä vielä johonkin liikkeeseen vaunuja tutkimaan. Oon nimittäin nähny niitä ainoastaan kaupungilla.

Yhteistyössä