Harsoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anttilassa on myös värillisiä harsoliinapakkauksia (vihreää tai keltaista) joissa 6 harsoa, 2 yksiväristä, 2 raidallista ja 2 kuviollista, maksaa myös 9.90.
Ja sit on kans vastaavannäköisiä mut flanellisia liinoja 14.90

Anttilan harsot ovat tosi pieniä, mutta pehmeitä, joten varmasti pukliräteiksi, peppupyyhkeiksi yms. ihan hyviä. Mutta jos on tarkoitus niistä vaippoja taitella, niin en suosittele.

Minä tein pukliräteiksi ja päänalusliinoiksi kauniista flanellista neliön muotoisia liinoja. Flanelli on pehmeämpää ja siinä on enemmän kuosivaihtoehtoja kuin harsoissa. Eikä ihan mahdottoman kallistakaan. Vähän reilu 7 euroa maksoin eurokankaassa siitä palasta, josta tein 8 liinaa.

Joo, minä ainaskin ihan otin nuo kaikki harsot pukluräteiksi jne. Sitten minulla on pieniä erivärisiä froteeneliöitä n. 12 kpl, jotka ovat maksaneet dollarin, ja olen käyttänyt niitä ihan mm. leipoessa. Nyt ovat paljon pestyt ja pehmeät, otan niistäkin värilliset pikapyyhkeiksi. Piti ensin tehdä, mutta sitten huomasin, et noitahan oli jo valmiina. Kaikki riippuu omista tottumuksista ja tarpeista. Hauskaa puuhaahan on myös tuo itse värkkäily. Arvatkaas kuka osti lankoja tänään.

Yhteistyössä