Harry Potterin vikan leffan traileri nyt tullut!!!! En malta odottaa....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jippiiii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiin odottanut koko leffaa!!!!! Mies on luvannut onneksi viedä mut leffaa katsomaan tai siis molempia :D Meni oikein vilunväreitä, kun katseli :D
 
Juu, tosi hyvältä vaikuttaa leffa. Traileri on upea!! :) Hei se tuleekin reilun viikon päästä jo leffoihin. nyt kyllä täytyy hommaa muksuille äitini hoitamaan, jotta päästään miehen kaa katsoo leffa.
 
Mä luin ne kaikki kirjat vasta tossa pari kk sitten ja sen jälkeen oon ollut aivan myyty :) Aikaisempia leffoja oon vuokraillut, mutta nää viimiset on PAKKO päästä ihan leffaan katsomaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fani minäkin;22426937:
Mä luin ne kaikki kirjat vasta tossa pari kk sitten ja sen jälkeen oon ollut aivan myyty :) Aikaisempia leffoja oon vuokraillut, mutta nää viimiset on PAKKO päästä ihan leffaan katsomaan :D

Nyt vasta luit?!? :) No, ymmärrätkö nyt mistä kohkaamisesta on nää vuodet ollu kyse? ;) Toi vika kirja, muistan kuinka luin sitä päivisin kotona, kun esikoinen oli päiväunilla, silloin reilun vuoden vanha lapsi. Keitin teetä, otin keksejä ja uppouduin sohvannurkkaan kirja kädessä. Eikös tuo vika kirja ilmestynyt keväällä 08? Sain aina kahden tunnin lukuperiodin. Vika kirja oli älyttömän hyvä. Huh. Kivaa kun se tulee jo näin pian.
 
Nyt vasta luit?!? :) No, ymmärrätkö nyt mistä kohkaamisesta on nää vuodet ollu kyse? ;) Toi vika kirja, muistan kuinka luin sitä päivisin kotona, kun esikoinen oli päiväunilla, silloin reilun vuoden vanha lapsi. Keitin teetä, otin keksejä ja uppouduin sohvannurkkaan kirja kädessä. Eikös tuo vika kirja ilmestynyt keväällä 08? Sain aina kahden tunnin lukuperiodin. Vika kirja oli älyttömän hyvä. Huh. Kivaa kun se tulee jo näin pian.

Juu vasta luin :) Kirpparilta löysin sen ekan kirjan ja luin sen ja sit pitikin heti kirjastosta hakea ne kaikki :D Kotiäitinä mä sit luin kaikki mahdolliset välit ja koko kirjasarja tuli luettua reilussa viikossa, yöunet oli kyl vähän vähäiset :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja fani minäkin;22427851:
K 11 ainakin tässä, mikä nyt tulee...

Kiitos tiedosta, näkyi löytyvän jo Finnkinonkin sivuilta. Hieno juttu! Voinkin sitten mennä esikoisen kanssa katsomaan tuon leffan. Meinaan ihan yllärinä viedä pojan sinne, mä olen tässä lupaillutkin hälle jotain tsemppipalkintoa tässä syksyn aikana, hän kun on vedellyt kaikista kokeistaan kiitettäviä. Tiedän, että palkinto tulee olemaan tosi mieleinen. :D
 

Yhteistyössä