Harri ei palaa BB-taloon!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Anna
  • Ensimmäinen viesti
Anna
:'( :'(

Tänään maanantaina 6.10. tuottaja Mikko Räisänen on tehnyt päätöksen yhdessä Harrin kanssa, ettei Harri palaa enää Big Brother -taloon. Päätös perustuu Harrin tämänhetkiseen terveydentilaan.

Big Brother tulee palaamaan asiaan vielä lähitulevaisuudessa.

Harri siirrettiin sairaalahoitoon kaksi viikkoa sitten maanantaina lääkärin määräyksestä. Hän oli aiemmin ollut pahoinvoiva ja kuumeinen, jonka johdosta Big Brother kutsui lääkärin tutkimaan Harrin terveydentilan. Lääkäri otti Harrilta verikokeet, ja tulosten selvittyä lääkäri teki päätöksen sairaalahoitoon siirtämisestä.

Sairaalassa oireiden syyksi selvisi verenmyrkytys.

Harri vietti sairaalassa 11 päivää, ja hänet kotiutettiin viime torstaina 2.10.
 
aslö
Alkuperäinen kirjoittaja ikävää:
Alkuperäinen kirjoittaja aslö:
Näin. Ikävempi homma, vaan minkäs teet. Ketä nyt sit voittoon?
Mun äiti ja isä ovat kuolleet verenmyrkytykseen, toisella auenneesta sappileikkaushaavasta, toisella varpaasta.
Ei ollut mikään tarkoitus mitenkään loukata tms. Tarkoitin vain, että se on ikävää, kun ei tullut takaisin, kun oli mun suosikki... Tietty tärkeintä, että tulee kuntoon. Ja pahoitteluni sulle :(
 
k
Ainakin mä luin niin, että Harrin palaaminen on mahdollista taloon myöhemmin, nyt ei vielä ajankohtaista terveydellisistä syistä.
Bb-tuontanto vetosi tapaukseen pari vuotta sitten kun jo häädetty asukas Kaarlo palasi viihdyttämään kanssakilpailijoita kilpialun loppumetreillä.
Sekä ottaen huomioon, että Harrin poistuminen oli täysin Harrsita riippumaton juttu.
 

Yhteistyössä