Harrastitko seksiä hääyönä?

Reetta
Jep ja aamulla sain puhelun exältäni joka vonkasi seksiä... exä ei siis tiennyt et olen mennyt naimisiin silloin. Kyllä siinä oli sulholle selttämistä ku siinä sängyllä maaten vastasin puhelimeen ja sulho vieressä ja kuuli kaiken!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tottakai, eikö se kuulu niinkuin vähän asiaan?
Ehkä niille, jotka harrastavat sitä vasta aviopuolisoina. Mutta suurin osa varmaankin viettänyt hääyön etukäteen monen monta kertaa, ja ensimmäisen yhteisen yön avioparina voi sitten huoletta nukkua.
Hääyö huoletta nukkua????? Aha, kyllä me ainakin siihen hommaan varattiin ihan sviitti ja aikaa.
 
jepu
Alkuperäinen kirjoittaja paska puhetta:
Alkuperäinen kirjoittaja jepu:
Omasta aloitteestani kyllä! :D
Miestä ei olisi huvittanut kun olin viimesillään raskaana mutta sanoin että pakko on hääyönä nusasta... :D
Mikäs pakko se on????
No kun mä halusin, MUN mielestä kuuluu sekstata hääyönä! Ja olipahan hyvä syy vongata...
 
Ei.

Olin niin väsynyt että viimeinen muistikuva tuolta illalta on se, kun tulimme hääpaikalta autolla parkkipaikallemme ja talsin kotia kohden. Ja siihen katkesi filmi. Eikä alkoholilla ollut osuutta asiaan sillä olin raskaana.
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tottakai, eikö se kuulu niinkuin vähän asiaan?
Ehkä niille, jotka harrastavat sitä vasta aviopuolisoina. Mutta suurin osa varmaankin viettänyt hääyön etukäteen monen monta kertaa, ja ensimmäisen yhteisen yön avioparina voi sitten huoletta nukkua.
Aijaa, kyllä me vaan harrastettiin niinkuin muinakin päivinä ennen hääyötä. Ja siihen olikin meillä mahtavat puitteet ihanassa hotellihuoneessa, ilman huolta aikaisesta herätyksestä. Kyllä siihen toi oman lisänsä kun oltiin laittauduttu ja oli seksikkäät vaatteet jne. Kyllä siinä oli tietynlaista "taikaa" rakastella hääyönä vaikka vuosia oltiin sitä toki jo etukäteen harjoiteltu :). Mutta olishan se ollu outoa siksikin olla ilman seksiä, että jos muutoin on tapana harrastaa, niin sitten hääyönä ei.
 

Yhteistyössä