Harrastin vkl seksiä 18-vuotiaan pojan kanssa,itse olen 30v..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt kaduttaa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvinhän poika jaksoi,ei siinä mitään..Mietin vaan mitähän poika mahtaa tuumata näin jälkeenpäin,olin kuitenkin aika vahvasti se osapuoli joka päätti mitä tehdään ja miten ;)

[QUOTE="alkup.";23186156]Hyvinhän poika jaksoi,ei siinä mitään..Mietin vaan mitähän poika mahtaa tuumata näin jälkeenpäin,olin kuitenkin aika vahvasti se osapuoli joka päätti mitä tehdään ja miten ;)[/QUOTE]

no mitäs teitte ;)

Nohui hai, toivottavasti sait pojalle opetettua jotakin uutta. Tuonikäinen tarvitsee kovaa ajoa oppiakseen, ja jos sä siitä jotain sait, niin hyvä niin.

Voihan tuon ikäinen olla miljoona kertaa parempi sängyssä kuin kymmenen vuotta vanhempi joka nylkyttää kuin aropupu. Oletko tullut ajatelleeksi sitä?

Nykyään kuitenkin seksin harrastaminen aloitetaan jo melkein kymmenen vuotiaana, että...

Parempaa seksiä tod näk saa tuon ikäiseltä kuin kolmekymppiseltä!

[QUOTE="alkup.";23186156]Hyvinhän poika jaksoi,ei siinä mitään..Mietin vaan mitähän poika mahtaa tuumata näin jälkeenpäin,olin kuitenkin aika vahvasti se osapuoli joka päätti mitä tehdään ja miten ;)[/QUOTE]

Varmasti tykkäs vanhan naaraan antamista kyydeistä ja haluaa lisää.:p

Olen itsekin miettinyt, että pitäskö kokeilla, että mikä taika niissä on, kun muutama yli 30v kaverikin on ottanut itselleen reippaasti nuoremman miehen ( parikymppisiä ), mutta luulenpa, että tositilanteessa menis pupu pöksyyn ja tuntusin itseni lähes "kehdonryöstäjäksi"... :D :ashamed: Eli jos tykkäät, niin mikä ettei, mutta itse en vois kuvitella tekeväni samaa.

[QUOTE="alkup.";23186648]Olen ulkonäöltäni ikäistäni nuoremman näköinen ja muutenkin pienikokoinen joten ehkä sen ikäisistä se ikäero ei niin tunnu järkyttävältä =)[/QUOTE]

Ootko koskaan kuullut kenestäkään yli 25-vuotiaasta joka ei väittäisi olevansa ikäistään nuoremman näköinen ;)

[QUOTE="alkup.";23186690]Joo onhan se niinkin mutta kun muutkin ihmiset väittää että näytän nuoremmalta niin kai se on uskottava,vai liekö lämpimikseen sanovat ;)[/QUOTE]

Ainakin miehet sanovat naisia nuoremman näköisiksi, koska muuten ei irtoasi pesää.;)

Minulla on myös pari yli 3-kymppistä kaveria jotka näyttää huomattavasti ikäistään nuoremmalta,eli kyllä se on mahdollista vaiika eistä ei sitä moni uskokaan ;) Kasvonpiirteet ja yleinen olemus vaikuttaa..

[QUOTE="alkup.";23186886]Ihan naisetkin sanoneet,ja tuskin ovat pesää minulta halunneet =)[/QUOTE]

Samoin täällä ja ikää on. Näytänpä melkein nuoremmalta kuin 20 vuotta nuorempi tuttuni.

Voihan tuon ikäinen olla miljoona kertaa parempi sängyssä kuin kymmenen vuotta vanhempi joka nylkyttää kuin aropupu. Oletko tullut ajatelleeksi sitä?

Nykyään kuitenkin seksin harrastaminen aloitetaan jo melkein kymmenen vuotiaana, että...

Parempaa seksiä tod näk saa tuon ikäiseltä kuin kolmekymppiseltä!

on sullakin ollut kokemuksia jos noin luulet. Osaava kolmekymppinen (tai päälle 20), sitä ei kyllä mitkään pikkupojat voita.

mut joo, ei se taito tai lihakset mitään ikää kyllä kato :D

Yhteistyössä