Harrastavatko identtiset kaksoset usein seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijatw
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus katsoin dokumentin, missä monien identtisten kaksosten sanottiin kiihottuvan toisistaan ja siinä haastateltiin yhtä. Ei siis ole tuulesta temmattua tämä. Joskus ottavat yhteisen puolisonkin, onhan näitä.

Joskus katsoin dokumentin, missä monien identtisten kaksosten sanottiin kiihottuvan toisistaan ja siinä haastateltiin yhtä. Ei siis ole tuulesta temmattua tämä. Joskus ottavat yhteisen puolisonkin, onhan näitä.

Olen saanut samanlaista tietoa. Insesti on ilmeisesti melko tavallista naispuolisten identtisten kaksosten kesken. He itse selittävät sitä sillä, että yhteys on niin syvä - ja sillä, että se on vähän sama kuin itsensä kanssa rakastelisi. Olisi hyvä kulla mielipiteitä ja kokemuksia identtisiltä kaksosilta.

https://en.wikipedia.org/wiki/Incest_between_twins

Olen saanut samanlaista tietoa. Insesti on ilmeisesti melko tavallista naispuolisten identtisten kaksosten kesken. He itse selittävät sitä sillä, että yhteys on niin syvä - ja sillä, että se on vähän sama kuin itsensä kanssa rakastelisi. Olisi hyvä kulla mielipiteitä ja kokemuksia identtisiltä kaksosilta.

https://en.wikipedia.org/wiki/Incest_between_twins

Jätkä hakee nyt hyväksyntää sille että on nussinut siskoaan. Bu ha ha.
Pervo!!!

hqdefault.jpg

Ne harrastavat aina samaan aikaan, samassa paikassa kumppaniensa kanssa nelistään, tai sitten niin, että jakavat seksikumppanin.
Eikö tämä ole ihan päivänselvä asia.

Ensimmäinen kokemukseni oli 16v pikkusiskoni kanssa kun olin 18v.
Olimme juoneet kaljaa ja viiniä. Kuuntelimme musiikkia ja juttelimme niitä ja näitä.
Sitten puheet siirtyi seksiasioihin ja kerroin siskolleni, että tuntui paskalta, että olin 18 vuotias eikä minulta ollut kukaan ottanut koskaan suihin.
Siihen sisko tokaisi "no mä voin auttaa sen ongelman kanssa" ja kyykistyi edessäni ja laski housuni kinttuihin.
Ennen kuin kerkesin sanomaan yhtään mitään niin siskoni nappasi kullini suuhunsa.
Tuntui niin hyvältä ja pervolta, etten halunut pysäyttää siskoani.
Avasin silmäni ja katsoin alas ja palleissa kutisi kun sisko katsoi silmiini samalla kun kullini hieroi hänen nieluaan.
Tietysti halusin, että hänestä tuntuu myös hyvälle niin panemiseksihan se meni.
Aamulla herätessäni, siskon vierestä herätessäni luulin, että olin nähnyt unta.
Luulot loppuivat kun sisko laitto kätensä päälleni ja sanoi "oli tosi kivaa".

Siitä alkoi oma kiinnostukseni insestiin.

En tunne yhtään kaksosia, mutta en pidä mitenkään omituisena, jos sisarukset osallistuisivat samaan kimppaan. Sehän ei tarkoita insestiä.

Nuorempana meillä oli tapana pitää bileitä aina jonkun mökillä ja kun ne kesämökit eivät Suomessa ole mitään monihuoneisia kartanoita, oli jokseenkin tavallista, että siinä harrastettiin seksiä vähän niin kuin kaikkien silmien alla. Kun kaveriporukassa oli myös sisaruksia, saattoi käydä niin, että veli harrasti seksiä tyttöystävänsä kanssa yhdellä sängyllä ja sisarta naitiin viereisellä sängyllä. En pitänyt tätä yhtään sen kummallisempana kuin että ko. parit olisivat olleet vain kavereita ilman sukulaisuussuhdetta. Se on lähinnä henkilökohtainen persoonallisuuskysymys voiko näyttäytyä alasti tai seksipuuhissa muiden ihmisten edessä vai ei. Sukulaisuudella ei mielestäni ole asian kanssa mitään tekemistä.

Yhteistyössä