Harrastatko pikapanoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sanna

Vieras
Olemme mieheni kanssa alkaneet harrastaa ns.Pikapanoja.Juttu lähti pyörimään ihan vahinkona aina on niin kiire,itse teen kolmivuorotyötä ja miehelläni oma yritys.Näemme toisiamme suurinpiirtein vilaukselta ja hyvin myöhään iltaisin.Juttu lähti siis aivan vahingossa liikkeelle kun mieheni yhtenä päivänä tuli kotona käymään siivosin juuri ruokapöytää yöpaidassani kun mies tartui vyötäröstäni ja taivutti minut pöydän päälle hieroen jalkoväliäni kostuin hänen selittäessä kuinka häntä panettaa kamalasti.Nussimme pikaisesti ja mies joi kahvit ja palasi töihinsä.Tämän tapauksen jälkeen ollaan sitten kyllä harrastettu pikapanoja autossa,ravintolan vessassa jne.Olemme olleet viisi vuotta naimisissa ja mieheni 32v joten mistään nuoruuden innosta tuskin on kyse?En missään nimessä valita mutta ihmettelen mistä moinen kun ennen n.Kahdesti kuussa,myönnettäköön pieni pelko siitä että olisikohan ohi menevää.Sen varalta olenkin tehnyt muutamia hankintoja.Kertokaa onko kokemusta vastaavasta?

Joo oon harastanu joskus vaan on niin kuumaa ja kiihkeää että pikaset riittää.Sitä paitsi jos jortikka on jo seisonut muutaman tunnin on pikapano ihana tapa poistaa paineet.Varmaan kiire ja muut asiat vaikuttaa just seksin niukkuuteen ja jotenkin sit vaan paineet kerääntyy.Enpä osaa paremmin tätä selostaa.

Joo...kyllä meilläkin tehdään se pikaisesti! Lapset esim. ulkona leikkimässä..Mutta pikaisuus ei mua oikein innosta, siinä samassa jää helposti kaikki hellyys ja kaikki muu kosketus. Joskus tuntuu hyvältä ja joskus ei tunnu miltään, vain miehellä olo helpottuu. Mutta mieluummin näinkin, kun ei ollenkaan. Sillä iltaisin saattaa olla niin väsynyt olo, että ehtii nukahtaa ennen lapsia! Ja vaihteluhan virkistää!!

Yhteistyössä