Harmonet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Flower07
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

Flower07

Vieras
Hei,

Olen syönyt nyt reilut 2 v. Harmonet-pillereitä. Nimikin jo sanoo, että niitten pitäisi myös tasoittaa mielialaa, keltarauhashormonin avulla. Nyt kuitenkin viime syksystä lähtien mieliala on ollut aika maassa, ja ailahtelee. En tiedä mistä johtuu, täytyy mainita asiasta ensi kerralla lääkärissä. Mutta olisi kiva tietää miten Harmonet-pillerit ovat toimineet muilla. Onko joitakin sivuvaikutuksia ilmennyt vasta pitemmän ajan päästä? Muita sivuvaikutuksia ei niistö ole mulla ollut, eli ekaan reiluun vuoteen ei siis mitään. Alussa voin välillä jopa poikkeuksellisen hyvin. Ja onko tavallista, että pillereistä ylipäätään tulee uusia haittapuolia esiin vasta yli vuoden kuluttua aloittamisesta?

Vastauksia odottaessasi suosittelen etsimään vastauksia ja kokemuksia tämän sivun yläreunassa olevasta "hae keskusteluista" otsakkeesta. -Klikkaa sitä jollonka ruutu tyhjenee. -Kirjoita ruutuun sana -harmonet- ja klikkaa sanaa "Hae". - Haulla löytyy satoja käyttäjien kokemuksia kyseisestä tuotteesta.

Voit syöttää hakusanaksi minkä tahansa pillerimerkin, tai kierukkamerkin nimen. Vastauksena saat lukea muiden kokemuksia, mistä tahansa Ellit foorumilla käsitellyistä asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja hae elleistä:
Vastauksia odottaessasi suosittelen etsimään vastauksia ja kokemuksia tämän sivun yläreunassa olevasta "hae keskusteluista" otsakkeesta. -Klikkaa sitä jollonka ruutu tyhjenee. -Kirjoita ruutuun sana -harmonet- ja klikkaa sanaa "Hae". - Haulla löytyy satoja käyttäjien kokemuksia kyseisestä tuotteesta.

Voit syöttää hakusanaksi minkä tahansa pillerimerkin, tai kierukkamerkin nimen. Vastauksena saat lukea muiden kokemuksia, mistä tahansa Ellit foorumilla käsitellyistä asiasta.

Loistavaa, kiitos paljon! :)

Kiva kuulla, että sait vinkin ja oivalsit, mistä etsiä tietoa, eikä sinun tarvinnut jäädä odottamaan, jos joku sattumalta vastaisi kysymykseesi.

Vastapelvelukseksi pyytäisin, että jos vastaisuudessa törmäät samatyyppiseen kysymykseen, jonka itse esitit, niin kertoisit mistä ja millätavalla tietoa löytyy helposti, laajasti ja kivuttomasti.

Alkuperäinen kirjoittaja hae elleistä:
Kiva kuulla, että sait vinkin ja oivalsit, mistä etsiä tietoa, eikä sinun tarvinnut jäädä odottamaan, jos joku sattumalta vastaisi kysymykseesi.

Vastapelvelukseksi pyytäisin, että jos vastaisuudessa törmäät samatyyppiseen kysymykseen, jonka itse esitit, niin kertoisit mistä ja millätavalla tietoa löytyy helposti, laajasti ja kivuttomasti.

Selvän teki! :) Tuota hakujuttua ei tule jotenkin edes kunnolla huomenneeksi tuossa. Mutta kiitos sinun, tietoa löytyi sieltä jo!

Yhteistyössä