Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja =0:mutta pidätkö sä vielä oman miehes rinnallas? Oliko hän se "toinen mies" johon tämä nainen koski?
Pidätkö sä nyt etäisyyttä mieheesikin?
vai veikö ne teiltä firman? varasti keksimäsi patentin?
Anteeksi nyt nää kysymykset, mutta täällä kun voi kuitenkin aika anonyymina kirjoitella niin lisäinfo asiaan voisi tuoda asiallisia kommentteja miten selvitä tilanteesta.
sanoinko mä että on mieheen koskenut??
Alkuperäinen kirjoittaja m:4.v ei edes muutaman vuoden päästä muista, että kyseistä kaveria on koskaan ollut olemassakaan. Yritä käyttää häntä nyt enemmän muitten kavereitten luona.
Alkuperäinen kirjoittaja voi:Ei mää en jaksa tätä ketjua!! Aliarvioitte vielä lapsianneki????? Oikeesti, kyllä lapsi muistaa hyvän ystävän!! VOi vielä kuulkaas aikuisenaki muistaa koko ton naurettavan spektaakkelin mitä te aikuiset saatte aikaan. Sitte ollaan Kadonnut -ohjelmassa ettimässä ystävää! Oikeesti, lapsi muistaa ja ymmärtää enempi kuin uskottekaan. Älkää aliarvioiko lapsia!
Alkuperäinen kirjoittaja miu:Alkuperäinen kirjoittaja voi:Ei mää en jaksa tätä ketjua!! Aliarvioitte vielä lapsianneki????? Oikeesti, kyllä lapsi muistaa hyvän ystävän!! VOi vielä kuulkaas aikuisenaki muistaa koko ton naurettavan spektaakkelin mitä te aikuiset saatte aikaan. Sitte ollaan Kadonnut -ohjelmassa ettimässä ystävää! Oikeesti, lapsi muistaa ja ymmärtää enempi kuin uskottekaan. Älkää aliarvioiko lapsia!
"...sitten ollaan Kadonnut-ohjelmassa ettimässä ystävää!"
tuo tietenkin vähän riippuu siitä, miten kauan olette ennen välirikkoa olleet tekemisissä? onko pitkäkin kaverisuhde takana?
Mä myös etsisin aktiivisesti lapselle uusia kavereita, ettei tarvi haikailla vanhan perään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja asiaa en sen enempää kommentoi koska sillä tiedolla ei tee yhtän mitään mistä tämä riita on tullut. mutta siis se ei liity mitenkään minun ja mieheni väleihin eikä ole kyse mistään sellaisesta.
ketjussa oli nyt kyse siitä että vanhemmilla välit totaalisesti mennyt ja lapsi kaipaa kaveriaan.
Alkuperäinen kirjoittaja =0:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja asiaa en sen enempää kommentoi koska sillä tiedolla ei tee yhtän mitään mistä tämä riita on tullut. mutta siis se ei liity mitenkään minun ja mieheni väleihin eikä ole kyse mistään sellaisesta.
ketjussa oli nyt kyse siitä että vanhemmilla välit totaalisesti mennyt ja lapsi kaipaa kaveriaan.
mutta kun sä itse kirjoitit että on kaksi asiaa niin ei kait se mikään kolmas asia ole joka on aiheuttanut teidän välien kiristymisen/poikkimenemisen.
jos se onkin kolmas asia niin olisit sanonut että on kolme asiaa ja nimennyt ne kaksi, mieheen koskeminen ja leivän vieminen ja sitten sanonut että kolmas joka jääköön sanomatta.
tosta sun tekstistä käy mun mielestä ilmi, että ne on tehnyt jomman kumman teille. vikitellyt miehen tai vienyt firman?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no sen verta valaisen että liittyi isoihin raha summiin! kyse ei ole mistään parista eurosta! vaan isoista rahoista.
mutta se nyt ei liity tähän yhtään mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja =0:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no sen verta valaisen että liittyi isoihin raha summiin! kyse ei ole mistään parista eurosta! vaan isoista rahoista.
mutta se nyt ei liity tähän yhtään mitenkään.
Siis liittyyhän toi nyt oleellisesti tähän kaikkeen. Teillä on välit poikki rahasta. Ja se on ymmärrettävää, se on epäolennaista onko petosta, tai kusetusta (sama asia toisaalta) vai mitä, mutta toihan kertoo tosi paljon siitä luonteesta miksi välit on poikki.
Jos välit on nyt sitten totaalisesti poikki, ettei ole kummallakaan puolella halua/mahdollisuutta korjata välejä mitenkään niin sitten mä voisin suositella että lastenkin ystävyys pistetään jäihin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hoitivat homman niin että meiltä meni talo,autot ja kaikki muu mitä oli! olemme jo iältämme 40-50v ihmisä ja kaikkea oli nähty ja koettu mutta ei tällaista ja tätä ei hevin voi anteeksi antaa toiselle kun tahallaan asiat meidän pussiin tuollatavoin pelasivat.
terkut tutuille jos täälä niitä pyörii!
Alkuperäinen kirjoittaja apua:lapsi kyselee jatkuvasti koska mennään tuolle kaverille kylään. ennen kävimme miltei viikoittain heillä tai he meillä. nyt meillä aikuisilla on mennyt välit poikki kun tämä perhe teki aika ikävän tempun.
nyt lapsi taas kertoi että oli päiväkodissa tehnyt ystävänpäiväkortin ja haluaa antaa sen tämän perheen lapselle ja muisteli miten ikävä hällä on tuota kaveriaan.
olen lapselle selittänyt että äiti ei halua olla heidän kaveri koska ovat olleet tuhmia.
kyse 4v lapsesta. kuinka tässä nyt toimia?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:Olitteko takaajana ??