Saatiin just vhs ja nyt ostellut tytölle lastenpätkiä, niin ne pomppii jatkuvasti. Miksei ihmiset voi mainita tätä hintalapussa? :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:Käyttääkö joku oikeasti vielä VHS-kasetteja?Mä en tiennyt että niitä edes saa ostaa enää...
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme:Käyttääkö joku oikeasti vielä VHS-kasetteja?Mä en tiennyt että niitä edes saa ostaa enää...
Tarkoittaako tuo sitä, että joku ottaisi vielä vastaan 2 muovikassillista lasten vhs-leffoja? Olen harkinnut paiskaavani ne roskikseen, kun tuntuu, ettei kellään ole enää edes videonauhuria.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Meillä katotaan ja KUVAPUTKITELKULLA, voi siis apua!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tarkoittaako tuo sitä, että joku ottaisi vielä vastaan 2 muovikassillista lasten vhs-leffoja? Olen harkinnut paiskaavani ne roskikseen, kun tuntuu, ettei kellään ole enää edes videonauhuria.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Meillä katotaan ja KUVAPUTKITELKULLA, voi siis apua!
En mä niistä mitään rahaa halua. Missä päin asustelet? Tai pukkaapa yytä.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä ottaisin mielelläni ja voin niistä jopa jotain nimellistä maksaakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Meillä tyttö katsoi viimeksi tänään vhs kasettia. Niitä aina kirppikseltä katselen, jos sattuis edullisesti kivoja löytyyn.
Meillä on sellainen vhs-dvd yhdistelmä