Harmittaa kun en luota ihmisiin (sukulaisia) et osais hoitaa meitin lapset niin jäi sittn taas yhdet juhlat väliin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti08
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
itse kyllä ymmärrän aloituksen.. kyllä mä tiedän mummoja, jotka antaa muksujen sotkea asuntoa ja tippua mistä hyvänsä. kaikki ihmiset ei ole niin huolehtivaisia.. ymmärrän huolesi!

Pullan syönnistä tosin ei ole haittaa jos satunnaista, mutta minusta sekään ei saa överiksi mennä. Esim joillain käy mummo syöttämässä pullaa 2 päivää viikossa ympäri vuoden. Sellainen touhu minusta menee jo hiukan yli, että on säännöllistä herkuttelua ilman kunnon ruokaa.

saa sitä kylässä ottaa yhden jos toisenkin pullan tai muuta herkkua. Ja juhlapäivinä-karkkipäivinä.

Mutta jos joka välissä ja monta kertaa päivässä. EIKÖ ne lapset voi syödä niitten sijasta voileipiä erillaisia.

No mutta ei kai ne yhtien Halloween-juhlien aikana kerkeä niin montaa kertaa pullaa tai herkkuja syömään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:
itse kyllä ymmärrän aloituksen.. kyllä mä tiedän mummoja, jotka antaa muksujen sotkea asuntoa ja tippua mistä hyvänsä. kaikki ihmiset ei ole niin huolehtivaisia.. ymmärrän huolesi!

Pullan syönnistä tosin ei ole haittaa jos satunnaista, mutta minusta sekään ei saa överiksi mennä. Esim joillain käy mummo syöttämässä pullaa 2 päivää viikossa ympäri vuoden. Sellainen touhu minusta menee jo hiukan yli, että on säännöllistä herkuttelua ilman kunnon ruokaa.

saa sitä kylässä ottaa yhden jos toisenkin pullan tai muuta herkkua. Ja juhlapäivinä-karkkipäivinä.

Mutta jos joka välissä ja monta kertaa päivässä. EIKÖ ne lapset voi syödä niitten sijasta voileipiä erillaisia.

No mutta ei kai ne yhtien Halloween-juhlien aikana kerkeä niin montaa kertaa pullaa tai herkkuja syömään?

No ei olis niin ehtinyt. Mummon ei olis tarvinnut kun laittaa nukkumaan noi ja syöttää iltapala tällä kertaa. Se vähän harmittaa et kai kaikki oli ollut hyvin kun lapset nukkuu ja mummo päivystässä yöhön et lapsilla hätää ja jos herää niin on paikalla.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Kuumimmat

Yhteistyössä