Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras.:itse kyllä ymmärrän aloituksen.. kyllä mä tiedän mummoja, jotka antaa muksujen sotkea asuntoa ja tippua mistä hyvänsä. kaikki ihmiset ei ole niin huolehtivaisia.. ymmärrän huolesi!
Pullan syönnistä tosin ei ole haittaa jos satunnaista, mutta minusta sekään ei saa överiksi mennä. Esim joillain käy mummo syöttämässä pullaa 2 päivää viikossa ympäri vuoden. Sellainen touhu minusta menee jo hiukan yli, että on säännöllistä herkuttelua ilman kunnon ruokaa.
saa sitä kylässä ottaa yhden jos toisenkin pullan tai muuta herkkua. Ja juhlapäivinä-karkkipäivinä.
Mutta jos joka välissä ja monta kertaa päivässä. EIKÖ ne lapset voi syödä niitten sijasta voileipiä erillaisia.
No mutta ei kai ne yhtien Halloween-juhlien aikana kerkeä niin montaa kertaa pullaa tai herkkuja syömään?