Harmittaa, kun ei ollut kamerassa virtaa tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Oli meinaan syötävän suloinen kuopus meillä, kun likka, ikää 1v5kk, pisteli iltamassa iltaruuaksi grillattua maissintähkää.

Mie en ymmärrä, miten se siitä edes mitään sai irti, mutta koko maissintähkän likitulkoon kalusi ja oli suuttua, kun se loppui. Samaten 3v siskonsa söi oman tähkänsä.

Minusta olis vaan ollut ihanan kesäkuvan paikka, kun molemmat pikkulikat istuu pihakeinussa vieretysten ja jyystää maissia onnensa kukkuloilla, tai ainakin se näytti siltä.

Nyt sanon tämän ääneen:

Mä oon kateellinen sulle. Liuta ihania muksuja ja elämä soljuu päivästä toiseen huumorin ja periksiantamattomuuden siivin. Maksaisin, jos saisin saman...

Iloitse jokaisesta päivästäsi. Ja takuulla olis muuten tullut ihana kuva =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Nyt sanon tämän ääneen:

Mä oon kateellinen sulle. Liuta ihania muksuja ja elämä soljuu päivästä toiseen huumorin ja periksiantamattomuuden siivin. Maksaisin, jos saisin saman...

TÄYSI PEESI TÄLLE!!!!!

Mä oon aina halunnu vähintään 4 lasta pienellä ikäerolla, miettiny viittä kuuttaki lasta. Ja mitäs mä teenkään nyt... Olen menossa kouluun, koska en jaksa enää hoitaa kotona lapsia, räjähtää pää. Ollu kotona 4,5 vuotta ja lapset 4v ja 2v. Että kerro ihmeessä vinkit miten jaksaa. Ja sit ku vielä ollu toisessa synnytyksessä ja toisessa raskaudessa omat komplikaationsa, niin neki mietityttää ja tuntuu, ettei tuo kroppakaan ole mitenkään kunnossa, että edes uskaltas miettiä asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Nyt sanon tämän ääneen:

:hug:
Ei se elämä täälläkään aina pelkkää ruusuilla tanssia ole... tai niissä ruusuissa on välillä piikkejäkin.
Mutta niitä piikkejä varten on pinsetit... ja periksihän ei toki anneta.

Tää, että kaivetaan huonoistakin asioista aina se vähän parempi puoli on ollut pelastus moneen asiaan.
Jos mie en sitä tekis aina, ja joka asiassa, niin mie varmaan oisin jossain vaiheesollut pyöreässä huoneessa etsimässä nurkkia :ashamed:
Mie tiedän, että kaikilta se asian hyvän puolen löytäminen ei niin vaan onnistu... ei multakaan oo aina onnistunut, mutta sen mie tiedän, että siihenkin voi opetella ja oppia.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Tää, että kaivetaan huonoistakin asioista aina se vähän parempi puoli on ollut pelastus moneen asiaan.

Tähän on muuten pakko todeta, että vaikka itse olen positiivinen ihminen, niin kesäpoika meillä töissä on kyllä sata kertaa itseäni positiivisempi. Maanantaina se laulelee, että "on viikonloppu eessä taas..." :D Ja muutenkin löytää joka ainoasta asiasta jotain positiivista =)

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:

Tähän on muuten pakko todeta, että vaikka itse olen positiivinen ihminen, niin kesäpoika meillä töissä on kyllä sata kertaa itseäni positiivisempi. Maanantaina se laulelee, että "on viikonloppu eessä taas..." :D Ja muutenkin löytää joka ainoasta asiasta jotain positiivista =)

:) Mutta niinhän se on... Viikonloppu edessä, ja joulukin on vaan kerran vuodessa, ja ensvuonna se tulee kuitenniin taas :D , samoin juhannus.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins tallustamassa:

:) Mutta niinhän se on... Viikonloppu edessä, ja joulukin on vaan kerran vuodessa, ja ensvuonna se tulee kuitenniin taas :D , samoin juhannus.

Onhan se edessä, mutta kun se vasta jäi taakse, niin eipä ole mullakaan tullut ajateltua, että se on kohta taas edessä
=)

:laugh:
Mutta mitä sä oot bussille tehnyt, vai pitäskö kysyä, mitä se bussi meinas sulle tehdä? :whistle:
No istahdin vaan bussiin eikä päästy ku kilometri eteenpäin. Pitäs varmaan alkaa laihduttamaan

:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
:laugh:
Mutta mitä sä oot bussille tehnyt, vai pitäskö kysyä, mitä se bussi meinas sulle tehdä? :whistle:
No istahdin vaan bussiin eikä päästy ku kilometri eteenpäin. Pitäs varmaan alkaa laihduttamaan

:ashamed:

Sie pääsit sentään kyytiin asti... mie kun odotin sitä junaa, niin veturi tilttas ennen ku pääsin edes kyytiin :laugh: *katsoi vissiin, että liian vaarallista mennä asemalle, kun toi odottaa :ashamed: *

Sie pääsit sentään kyytiin asti... mie kun odotin sitä junaa, niin veturi tilttas ennen ku pääsin edes kyytiin :laugh: *katsoi vissiin, että liian vaarallista mennä asemalle, kun toi odottaa :ashamed: *
Juu, sentään pääsin bussiin

:D

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Mikä veturijuttu??? Kertokee tai laittakaa linkkiä. Aurinkokunnan jutut on niin hauskoja aina :D

Tää on jo vanha juttu... mutta olin menossa yhteen palstatapaamiseen Helsinkiin junalla.
Mie kiiruhdan kauheella vauhdilla asemalle... melkein myöhässä, ja sit just kun mie pääsen asemalle, tulee ilmoitus, että junaan pitää vaihtaa veturi siellä vähän matkan päässä asemalta, kun se on mennyt rikki.

No ei se mitään, mie odottelen... ja kun se juna lopulta tulee... myöhässä, ja mie oon tapaamisestakin jo myöhässä, niin ajattelin toki että voin ottaa rohkaisevan huikan ravintolavaunussa. On nää palstalaiset niin pelottavaa porukkaa.
Sit tulee kuulutus: "Junassa on ravintolavaunu. Ravintolavaunu on suljettu!"
:kieh:

Siis kiva... ensin seisottaa toista siellä kauheessa kelissä ja sit sulkevat ravintolavaununkin... ja mie jouduin tapaamiseen ihan kylmiltään...

No ei kai ne vissiin pyörtyny kovin pahasti, niin mikäs siinä. Millon sinä tuut minua tapaamaan? Tai mää voisin tulla tapaamaan sua ja kattomaan miten te elätte ja miten ihmeessä saat homman toimimaan suuren perheen kanssa. Teen susta dokumentin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja kutku:
Noh, ei siellä ihan päiväkahvilla käy :D

Kyllä mie sut majoitan, jos sie oot tulossa tännepäin joskus :D , tai sit mun pitää joskus taas uhmata julkista liikennettä ja hypätä johonkin kulkuneuvoon... tai ottaa vaan oma auto alle ja hurutella kierros Suomessa muuten vaan... mutta se kirpaisee näillä bensanhinnoilla, ni ei ihan tuosta vaan kehtaa lähteä pakkaamaan reppua.

Voin kuvitella ukkos ilmeen "Moi kulta, ai tulit jo töistä. Meille muuten tuli tänään mun kaveri kylään. Ai mitä? Ai eikö oo tutun näkönen... No joo, et sä oo tainnukaan tavata ennen... Tässä on Maija. Ai kukako Maija? Olikohan se Meikäläinen. Ai mitä? No toki tiedän minkä niminen, mutta öö... kun on mennyt naimisiin niin mietin että kumpi sukunimi olikaan oikea... Niin, Maija jäis meille pariksi yöksi. Ja toi se mukanaan pari lasta ja koirankin. Kulta, se tekee myös dokumentin meistä."

Mies olis varmaan ihan vaan vähän :o

Yhteistyössä