Harmia makkarissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Mulla ja miehellä on kummallakin omat (plus tietty yhteisetkin) kiinnostuksen kohteet makuuhuoneen puolella. Vuosia juttu pelitti ihan hyvin, kumpikin panosti välillä ja vuoron perään toisen ilahduttamiseen. Pikku hiljaa miehestä on tullut itsekkäämpi ja itsekkäämpi. Jos päästään leikkimään harvoin, hän tahtoo olla se, jolla on "vuoro rentoutua extrahyvän seksin parissa" eli minä toteutan. Hänellä on aina selitys valmiina, jonka perusteella on hänen vuoronsa. Jos vaadin omaa vuoroani, alkaa huokailu. Mulle tulee syyllinen olo - ja annan periksi. Hitto mikä vässykkä osaan olla.

Asia alkaa pikku hiljaa kaivaa ihan tosissaan, olen yrittänyt pihtaamistakin - uhkasin, että ellei homma ala toimia, ei heru stten hänellekään gutaa. No, hänhän siinä koki vääryyttä, omasta mielestään. Vain hän.

Erota en aio, mies on ihana ja kunnollinen, mutta makuuhuonepuoli tökkii tuolta osin. Muu sekstailu on tasa-arvoista ja toimivaa. En oikein tiedä minne tuon miehen raahaisin, että hänen olisi pakko kuunnella vähän minuakin. Keskustelunaloitukseni tulkitaan riidanhaastamiseksi. Kurjaa. Olisi kiva olla ihana hänelle, mutta tahtoisin vaihdossa takaisinkin jotakin. Ei se voi olla liikaa vaadittu.

eikös sitä siinä saa, kun antaakin?
onko teidän jutut sellaisia, että toinen makaa vaan pantavana ja toinen tekee hommia?
Kiinnostavaa...kerro lisää, yksityiskohtia, lääh lääh!!

Sekin nyppii, että satun niin kirkkaasti muistamaan, miten kivaa oli se antamisen ilokin silloin kun tilanne oli vielä reilu. Kumpikin kisasi siitä, kumpi saa annettua toiselle nautintoa enemmän, ja johan oli älyttömän hyvin asiat. Tässä ei saa antamisen iloakaan enää, kun ärsyttää vaan hyysätä toista. Tekis mieli tunkea sille pyyhekumi perseeseen joskus - paitti että mun tuurilla se tykkää siitä ja saan tehdä sitä vielä kaupan päälle useamminkin.

Alkuperäinen kirjoittaja höhö:
onko teidän jutut sellaisia, että toinen makaa vaan pantavana ja toinen tekee hommia?

Kyllähän perushydrauliikassa sekä saa että antaa yhtä aikaa, mutta tehdään me muutakin. Seksi kattaa muitakin asioita kuin sisään-ulos

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja höhö:

Kyllähän perushydrauliikassa sekä saa että antaa yhtä aikaa, mutta tehdään me muutakin. Seksi kattaa muitakin asioita kuin sisään-ulos

anteeksi nyt, mutta nauratti tuo pyyhekumijuttu ihan kamalasti :) :)
miksi meidän seksielämässä ei ole mitään "juttuja"? kunhan äkkiä pimeessä painastaan, ennenku eka lapsi herää ja tallustelee viereen.

mäkin haluan jotain ekstrajuttuja!!

Taitais olla tarvis laittaa lapset jonnekin yökylään kerran?

Ekstraahan saa, kun viitsii/uskaltaa eka kerran kokeilla. Pyyhekumia en kyllä suosittele - en ole ainakaan vielä testannut. ;)

Yhteistyössä