Eikun huvikseni vaan kyselen,toki saa mun puolesta harmaanakin kirjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Miksi pitäis?
Ei täällä saa kysellä turhia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eikun huvikseni vaan kyselen,toki saa mun puolesta harmaanakin kirjoittaa.Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:Miksi pitäis?
hitsi, mä olen mustunut mutta en ikinä jaksa kirjautua...Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Miksi olette harmaita,ettekä mustu? Mikä syy?
Mulla alkoi kyselyikä B)
No ei ole kivaa,jos joku jaksaa noin kovasti asioita urkkia :/ :hug:Alkuperäinen kirjoittaja harmaantunut:Mulla on kyllä vakinimimerkki jota käytän suljetussa kerhossa, mutta nykyään yritän kirjoitella täällä mahdollisimman paljon vaan harmaana kun jotkut sukulaiset muuten urkkivat asioitani.. Mun nimimerkki on siis monilla tiedossa kun on muuallakin käytössä ja ykskin tuttu oli jotain googlesta hakemalla löytänyt mun kysymyksen perhettäni koskevasta asiasta tältä palstalta..
Mulle ei ole väliä,vaikka joku mut tunnistaakin.Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:Nettiturvallisuus kysymys. Tietotekniikankurssilla opetettiin et ei koskaan kannata keskustelupalstoilla kirjoittaa rekisteröityneenä tai aina saman nimimerkin alla. Ihan vaan et kukaan ei voisi koskaan yhdistellä kirjoituksia ja päästä selville siitä kuka mä olen Onko sillä kuitenkaan loppujen lopuksi mitään merkitystä?
Osaa ne mustatkin nääs ilkeillä,mä tosin oon kiltti :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vv:ei jaksa kirjautua.. eli ilkeilen sitte
Voithan sä rekisteröidä uuden. Etkä kerro sitä tutuille!Alkuperäinen kirjoittaja harmaantunut:Mulla on kyllä vakinimimerkki jota käytän suljetussa kerhossa, mutta nykyään yritän kirjoitella täällä mahdollisimman paljon vaan harmaana kun jotkut sukulaiset muuten urkkivat asioitani.. Mun nimimerkki on siis monilla tiedossa kun on muuallakin käytössä ja ykskin tuttu oli jotain googlesta hakemalla löytänyt mun kysymyksen perhettäni koskevasta asiasta tältä palstalta..
mäpä en mustana ilkeile.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Osaa ne mustatkin nääs ilkeillä,mä tosin oon kiltti :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vv:ei jaksa kirjautua.. eli ilkeilen sitte