Harmaille kysymys

harmaantunut
Mulla on kyllä vakinimimerkki jota käytän suljetussa kerhossa, mutta nykyään yritän kirjoitella täällä mahdollisimman paljon vaan harmaana kun jotkut sukulaiset muuten urkkivat asioitani.. Mun nimimerkki on siis monilla tiedossa kun on muuallakin käytössä ja ykskin tuttu oli jotain googlesta hakemalla löytänyt mun kysymyksen perhettäni koskevasta asiasta tältä palstalta..
 
aina harmaa
Nettiturvallisuus kysymys. Tietotekniikankurssilla opetettiin et ei koskaan kannata keskustelupalstoilla kirjoittaa rekisteröityneenä tai aina saman nimimerkin alla. Ihan vaan et kukaan ei voisi koskaan yhdistellä kirjoituksia ja päästä selville siitä kuka mä olen ;) Onko sillä kuitenkaan loppujen lopuksi mitään merkitystä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantunut:
Mulla on kyllä vakinimimerkki jota käytän suljetussa kerhossa, mutta nykyään yritän kirjoitella täällä mahdollisimman paljon vaan harmaana kun jotkut sukulaiset muuten urkkivat asioitani.. Mun nimimerkki on siis monilla tiedossa kun on muuallakin käytössä ja ykskin tuttu oli jotain googlesta hakemalla löytänyt mun kysymyksen perhettäni koskevasta asiasta tältä palstalta..
No ei ole kivaa,jos joku jaksaa noin kovasti asioita urkkia :/ :hug:
Mikset luo kokonaan uutta nikkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaa:
Nettiturvallisuus kysymys. Tietotekniikankurssilla opetettiin et ei koskaan kannata keskustelupalstoilla kirjoittaa rekisteröityneenä tai aina saman nimimerkin alla. Ihan vaan et kukaan ei voisi koskaan yhdistellä kirjoituksia ja päästä selville siitä kuka mä olen ;) Onko sillä kuitenkaan loppujen lopuksi mitään merkitystä?
Mulle ei ole väliä,vaikka joku mut tunnistaakin.
 
yks
No kun haluan keskustella yksityisistäkin seksi- ym. asioista mutta mun nimimerkistä ja tietyn palstan jutuista voi tällä paikkakunnalla helposti tunnistaa. Joten koko kylän ei tarvii ihan kaikkea tietää.. ;)
 
Vakiharmaa
On helpompi kirjottaa omia mielipiteitä kun kukaan ei pysty yhdistään asioita ja tunnistamaan. En halua että tutut vois seurata täältä mun elämää. Mulla on kyllä nimimerkki joiden alla kirjoitan tuolla muissa aiheissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaantunut:
Mulla on kyllä vakinimimerkki jota käytän suljetussa kerhossa, mutta nykyään yritän kirjoitella täällä mahdollisimman paljon vaan harmaana kun jotkut sukulaiset muuten urkkivat asioitani.. Mun nimimerkki on siis monilla tiedossa kun on muuallakin käytössä ja ykskin tuttu oli jotain googlesta hakemalla löytänyt mun kysymyksen perhettäni koskevasta asiasta tältä palstalta..
Voithan sä rekisteröidä uuden. Etkä kerro sitä tutuille!
 
vaikka violetti, ihan sama!
mä en ota tätä hobbya niin vakavasti, et mulle olis jotain merkitystä sillä et onko joku musta tai harmaa. tai olenko mä itse musta vaiko harmaa. ja oletan et sillä asialla ei ole kenelleen muulekaan mtn merkitystä. tosin aina välillä esim lunacy jotain tai jotain sinne päin ynnä co ottavat ihan kunnon hepuleita aiheesta mut se sellanen syhjän vouhkaaminen kyl kertoo vouhkaajasta ja hänen irlistään korutonta kieltään.

mulle siis riittää et irl olen "musta", virtuaalielämässä voin olla vaik vaaleanpunainen eikä se mun elämää mihinkään kuljeta tai kaada.

niin ja sellanen asia viel: en avaudu tääl en harmaana enkä mustana. siihen tarkoitukseen mulla on irl.
 

Yhteistyössä