HARMAANA/MUSTANA..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saraste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saraste

Jäsen
20.05.2006
942
0
16
Hassua, mutta jotenkin tuntuu että kun täälläkin näitä keskusteluja käy, niin mustien kanssa käy jotenkin todenmukasempaa keskustelua. Tarkoitan että mustien kanssa voi "helpommin" olla eri mieltä=se on vaan keskustelua. Jos harmaa heittää eriävää mielipidettä, niin tulee lähinnä ärsytys. :xmas:

Ja sekin mietityttää, miksi sitä antaa mustan sanomalle mielipiteelle isomman arvon, kun harmaalle. :o Joskus harmailla on tosi hyviä mielipiteitä, mutta kuitenkin ne ärsyttävät provot jää monesti mieleen.. :ashamed:

No, olihan sepustus.. Mitä mieltä muut? Niin mustat että harmaat. =)

Minä en koskaan ole täällä rekisteröitynyt, enkä tee sitä periaattesta, joten aina kirjoittelen harmaana. Kyllä sitä monesti huomaa, että minun vastaustani ei juurikaan noteerata, mutta jos joku antaa mustana myöhemmin saman vastauksen (vielä sen oikean kyseiseen ongelmaan), niin hänen vastauksensa kyllä noteerataan.

Täytyy sanoa, että joillakin mustilla ei ole väliä, kuka kirjoittelee. He käyvät keskustelua sisällön takia, ei sen, kuka sitä kirjoittaa. Sitten riittää näitä, joille harmaat ovat aivan tyhjää ilmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Hassua, mutta jotenkin tuntuu että kun täälläkin näitä keskusteluja käy, niin mustien kanssa käy jotenkin todenmukasempaa keskustelua. Tarkoitan että mustien kanssa voi "helpommin" olla eri mieltä=se on vaan keskustelua. Jos harmaa heittää eriävää mielipidettä, niin tulee lähinnä ärsytys. :xmas:

Ja sekin mietityttää, miksi sitä antaa mustan sanomalle mielipiteelle isomman arvon, kun harmaalle. :o Joskus harmailla on tosi hyviä mielipiteitä, mutta kuitenkin ne ärsyttävät provot jää monesti mieleen.. :ashamed:

No, olihan sepustus.. Mitä mieltä muut? Niin mustat että harmaat. =)

Mä kirjoitan aina harmaana. En vaan ole ottanut nimimerkkiä. En tiedä miksi. Ehkä siksi, että välillä käyn täällä usein (kuten nyt kausi menossa) ja sitten en taas ollenkaan moneen kuukauteen.

Kirjoitan harmaana ja mustana. Riippuen, kauanko mulla on aikaa palloilla täälä ja viitsimisestä. Itse en osaa erotella, kenen kanssa todenmukaisenpaa keskustella. Kun kaikki voi feikata.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en koskaan ole täällä rekisteröitynyt, enkä tee sitä periaattesta, joten aina kirjoittelen harmaana. Kyllä sitä monesti huomaa, että minun vastaustani ei juurikaan noteerata, mutta jos joku antaa mustana myöhemmin saman vastauksen (vielä sen oikean kyseiseen ongelmaan), niin hänen vastauksensa kyllä noteerataan.
Täytyy sanoa, että joillakin mustilla ei ole väliä, kuka kirjoittelee. He käyvät keskustelua sisällön takia, ei sen, kuka sitä kirjoittaa. Sitten riittää näitä, joille harmaat ovat aivan tyhjää ilmaa.

Tää on ihan totta...

Mulle kyllä harmaat on olemassa, ja vastailenkin palon, mutta sitä mietin miksiköhän heidän eriävät mielipiteensä ärsyttävät enemmän kuin mustien? Harmaat vaan jotenkin tuntuu enemmän anonyymeilta.. Ja monessa ketjussa provoilevatkin enemmän.

Vaikka mä täällä olen aina harmaana, niin en mä kyllä provoile, enkä ärsyttämällä ärsytä ketään. Onhan sitä helpompi laukoa omat mielipiteet ilman nimimerkkiä. Mutta mä ainakin olen täällä palstalla sen takia, että jos mulla on ongelma, niin saan siihen apua tai jos jollain muulla on ongelma, niin on kiva, jos voi olla avuksi.

Yhteistyössä