harmaa HEMULI!!!

• Viestiketjun aloittaja hemuli- aito ja oikea
  • Ensimmäinen viesti
hemuli, ap- se ainoa ja oikea
Alkuperäinen kirjoittaja oikea hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
pistäkääs hemulit toisillenne yv:tä :heart: ei tartte turhan päiten pitkittää tätä ketjua :whistle:
Älä sä tule sotkemaan tätä ketjua, tää on hemuleiden oma ketju.

:eek:
:headwall::headwall::headwall::headwall::headwall::headwall:

joo, olkaa te vaan hemuleita, mut niin oon mäkin, KUKAAN EI SAA MUA LUOPUMAAN MUN oma keksimästä ORIGINAALISTA nikistä!!!

ei ollut ennen mua ainuttakaan hemulia millään palstalla, nyt taas tää nettikiusaaminen on levinnyt jo nikkiväärinkäyttöihin. :(:(

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
pistäkääs hemulit toisillenne yv:tä :heart: ei tartte turhan päiten pitkittää tätä ketjua :whistle:

joo, olkaa te vaan hemuleita, mut niin oon mäkin, KUKAAN EI SAA MUA LUOPUMAAN MUN oma keksimästä ORIGINAALISTA nikistä!!!

ei ollut ennen mua ainuttakaan hemulia millään palstalla, nyt taas tää nettikiusaaminen on levinnyt jo nikkiväärinkäyttöihin. :(:(
Joo, oikeesti, täällä on ihan hirveesti kaikkii hörhöjä jotka on olevinaan hemuleita ( niinku sä esm ) :/ Pitäs kyl tehä jotaa! Apuja? Poliisi tai jotain :xmas:

hemuli
Olen uusi tulokas palstalla ja minulla on sellainen käsitys, että kuka tahansa saa olla harmaana mitä vain. Joten ajattelin olla Hemuli. Se kun passaa mulle jo ulkonäönkin puolesta niin hyvin.

Hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:

Sä oot sitten vissiin Tove Jansson ja keksinyt koko Hemuli-nimen?

WTF
Kuka oikeesti edes tahtoo olla joku fuckin' hemuli? Yhteen hemuliin olen tällä palstalla törmännyt ja en kyllä keksi yhtäkään hyvää sanottavaa mokomasta, enkä kyllä siitä muumilaakson sekopäästäkään..

hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
Kuka oikeesti edes tahtoo olla joku fuckin' hemuli? Yhteen hemuliin olen tällä palstalla törmännyt ja en kyllä keksi yhtäkään hyvää sanottavaa mokomasta, enkä kyllä siitä muumilaakson sekopäästäkään..
Sä et ainakaan oo hemuli koska sulla on kiree pipo :D

hemuli- aito ja oikea (ap)
Alkuperäinen kirjoittaja mulihe:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1075356

miten lapsi voi??
tuo ei sis ole oikea hemuli- siis MINÄ EN OLE TUO, TUO ON FEIKKI JA PROVO!!!

vain ja ainoastaan minä olen aito hemuli. muut tässä ketjussa on vaan hemuliprovoja!!!

Hemuli suuri
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:
Alkuperäinen kirjoittaja oikein hemuli:
Joskos nyt loppuis tää pelleily, mun oli siis pakko mustuu. Mut mä oon siis tää originalli ja ainut...Että ei mulla muuta :)
paskat oot mikään alkuperäinen. vai kuin kauan oot palstaillu????

ja kuka keksii noin dorkan nikin??
mun mielestä "hemuli- aito ja oikea" on PALJON dorkampi kun "oikea hemuli"..

Quess
Oikeesti minkä ikänen tää tyyppi on joka valittaa:
"KUKAAN EI SAA MUA LUOPUMAAN MUN oma keksimästä ORIGINAALISTA nikistä!!! nyt taas tää nettikiusaaminen on levinnyt jo nikkiväärinkäyttöihin."
Hanki elämä äläkä itke jos sä satut käyttää samaa nikkii ku joku toinen.

Yhteistyössä