hemuli- aito ja oikea
sä ryöväsit mun nikkini!!!!! miten joku kehtaa??? VAIHDA SE, MINÄ OLEN HEMULI!!!!
:headwall:Alkuperäinen kirjoittaja the hemuli:mäki voin olla hemuli keksi originaalipi nikki
Aito ja oikea voi olla vain "mustana"Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:sä ryöväsit mun nikkini!!!!! miten joku kehtaa??? VAIHDA SE, MINÄ OLEN HEMULI!!!!
Olisit vaikka peräpääpallero ni ei kukaan varasta sun nikkiäAlkuperäinen kirjoittaja HEMULI- aito ja oikea::headwall:Alkuperäinen kirjoittaja the hemuli:mäki voin olla hemuli keksi originaalipi nikki
hemmetti että ihminen ei voi keksiä OMAA nikkiä vaan pitää varastaa!!!
No en todellakaan vaihda, mä olen ollut 3 v. hemuli ja olen tästä eteenkin päin.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli- aito ja oikea:sä ryöväsit mun nikkini!!!!! miten joku kehtaa??? VAIHDA SE, MINÄ OLEN HEMULI!!!!
vähän jo väsyttää mut meinas sohvalta pudotaAlkuperäinen kirjoittaja Hemuli:PAH mää oon hemuli. Minulla on samanlainen kaapu ja takatukkakin. Ja pahvista askartelin samanlaisen kuonon. Ja harrastuksina minulla on postimerkkien ja kukkien keräily. Joten älä kuule tuu mulle sanomaan että mää en oo oikea hemuli!