harkitsen silikonirintojen ottamista

• Viestiketjun aloittaja puupuu
  • Ensimmäinen viesti
puupuu
olen miettinyt silikonien ottamista. jos säästäis palkasta kuukausittain, vois jo ens vuodelle tilata operaation. olen pieni b kuppinen mutta mietin et isommat tois enemmän itseluottamusta..muuten olen hoikka ja silleen....ehkä olisin viehättävämpi kun ois enemmän rintamusta??

"vieras"
Ehkä tossa voisi käydä niin, että uudet tissitkään ei korjaa itsetuntoa, vaan sit alkaa miettiä taas jotain uutta kauneusleikkausta ja sen jälkeen sama juttu jne. Mä suosittelen että opettelisit vaan hyväksymään itsesi sen sijaan että hankit "varaosia". Sitä paitsi b on ihan sopiva hoikalle naiselle!

"vieras"
Samaa mietin minä. Mutta Viroon en mene todellakaan, eli hiukan aikaa kestää, kun palkasta säästelee vajaata kymppitonnia :(.
Otan heti silikonit, kun rahavarat antaa myöden...

itse myös
silinonit parin kk päästä. Menen viroon koska siellä tehdään aivan yhtä hyviä ellei parempia tissejä kuin suomessa,syy siinä että virossa tehdään kaikkein eniten juuri rintaleikkauksia koska hinnat 1/3 suomen hinnoista. Siellä siis kirurgeilla enemmän kokemusta kuin suomessa. Tämä on ihan fakta. Mitään muuta leikkausta en kyllä menis viroon ottamaan. Itselläni 2 imetystä takana. Rinnat ei roiku mutta ovat liian pienet olen muuten täysin tyytyväinen itseeni mutta rintoja ei voi itse muokata tai tehdä niille mitään. en usko että itsetuntoni paranee mitenkään,luulen että olen vapauteempi ehkä sänkyhommissa. Itseäni ei hävetä silikonit ja muuta mutta kunhan ei liian isoja ota,sellaset luonnolliset on hyvät.

"pumpsis"
Mua joskus mietityttävät nämä silikoneista haaveilevat, että moniko tietää, ettei elämä muutu kuin taikaiskusta isojen tissien ansiosta? Mulla pitäisi F-kuppisena olla kaikki ihan älyttömän hienosti, eikös? Mutta tavallista elämää tämä on, ei niillä tisseillä ole mitään kummempaa virkaa elämässä. Itsetunto-ongelmia voi olla silti.

Entä sitten ap, jos leikkauksen jälkeen saat vaikka lisää huomiota miehiltä (jotka voivat hyvin kuvitella, että odotat kommentteja silikoneistasi? Tuoko se itseluottamusta vai masentaako entisestään, kun huomaatkin, että miehet juoksevat tissiesi eivätkä sinun perässäsi?

Moniko leikkauksesta haaveileva muuten tiedostaa, ettei se ole kertaluontoinen operaatio, vaan uusittava muutaman vuoden välein?

Jos rinnat haluaa uusittaa ihan omaksi ilokseen ja tiedostaa, etteivät ne ole avain onneen, leikkaukseen siitä sitten vain, jos siltä tuntuu. :)

Tehimiini harmaana
[QUOTE="pumpsis";24457660]Mua joskus mietityttävät nämä silikoneista haaveilevat, että moniko tietää, ettei elämä muutu kuin taikaiskusta isojen tissien ansiosta? Mulla pitäisi F-kuppisena olla kaikki ihan älyttömän hienosti, eikös? Mutta tavallista elämää tämä on, ei niillä tisseillä ole mitään kummempaa virkaa elämässä. Itsetunto-ongelmia voi olla silti.

Entä sitten ap, jos leikkauksen jälkeen saat vaikka lisää huomiota miehiltä (jotka voivat hyvin kuvitella, että odotat kommentteja silikoneistasi? Tuoko se itseluottamusta vai masentaako entisestään, kun huomaatkin, että miehet juoksevat tissiesi eivätkä sinun perässäsi?

Moniko leikkauksesta haaveileva muuten tiedostaa, ettei se ole kertaluontoinen operaatio, vaan uusittava muutaman vuoden välein?

Jos rinnat haluaa uusittaa ihan omaksi ilokseen ja tiedostaa, etteivät ne ole avain onneen, leikkaukseen siitä sitten vain, jos siltä tuntuu. :)[/QUOTE]

Ei tosiaankaan tarvitse uusia noin usein, nykytekniikka on jo sen verran kehittynyttä että n. kymmenen vuoden välein tarvitsee uusia, jos silloinkaan.

Mulla oli myös imettäessäni rinnat kokoa 70H-I, ja vaikka en ehkä ihan niin isoja tissejä haluisi tähän hoikkaan runkooni, niin haaveilen silti silikoneista, ihan vaan siksi että tuon imetysturpoamisen jälkeen kun rintani palautuvat takaisin c-kuppiin, ne roikkuvat aikalailla. Mielestäni 27v ihmisen kroppaan ei sovi tällaiset 70v mummon tissit.

Ap:lle ja muillekin vinkiksi, kannattaa ottaa silikonit ennemmin ruotsissa kuin tallinnassa. Siellä leikkauksia tehdään paljon enemmän kuin suomessa, lääkärit ovat luotettavampia kuin virossa, mutta leikkausten hinnat samaa tasoa kuin tallinnassa.

Omalaatuinen nainen
Tässä sen näkee miten median antama kuva "hyvännäköisestä" naisesta vaikuttaa omaan kauneuskäsitykseen :( En silti usko, että hyvä itsetunto tai itseluottamus olisi ostettavissa. Silloinhan itseluottamus perustuisi vain ulkoisiin seikkoihin, ja se mitä on sisällä, jää huomioimatta. Toisin sanoen pelkkään ulkomuotoon keskittyminen on itsekeskeistä ja pinnallista. Mutta sellainen nyky-yhteiskunta on. Itsekeskeinen ja pinnallinen. Ja minä en niele täysin sitä ajatusta, että joku hankkisi itselleen rinnat "vain itseni takia". Muiden hyväksynnän hakemista se on, loppujen lopuksi. Eikä hyväksynnän tarpeessa ja sen hakemisessa ole mielestäni sinänsä mitään väärää. Kysymys kuuluu vaan, että miten hyväksyntää hakee ja kannattaako sen takia uhrata varojaan? Ehkä omaa itsetuntemusta ja luonnetta kannattaisi sen sijaan kehittää.

Eikä mikään leikkaus ole koskaan riskitön.

Yhteistyössä