[QUOTE="pumpsis";24457660]Mua joskus mietityttävät nämä silikoneista haaveilevat, että moniko tietää, ettei elämä muutu kuin taikaiskusta isojen tissien ansiosta? Mulla pitäisi F-kuppisena olla kaikki ihan älyttömän hienosti, eikös? Mutta tavallista elämää tämä on, ei niillä tisseillä ole mitään kummempaa virkaa elämässä. Itsetunto-ongelmia voi olla silti.
Entä sitten ap, jos leikkauksen jälkeen saat vaikka lisää huomiota miehiltä (jotka voivat hyvin kuvitella, että odotat kommentteja silikoneistasi? Tuoko se itseluottamusta vai masentaako entisestään, kun huomaatkin, että miehet juoksevat tissiesi eivätkä sinun perässäsi?
Moniko leikkauksesta haaveileva muuten tiedostaa, ettei se ole kertaluontoinen operaatio, vaan uusittava muutaman vuoden välein?
Jos rinnat haluaa uusittaa ihan omaksi ilokseen ja tiedostaa, etteivät ne ole avain onneen, leikkaukseen siitä sitten vain, jos siltä tuntuu.
[/QUOTE]
Ei tosiaankaan tarvitse uusia noin usein, nykytekniikka on jo sen verran kehittynyttä että n. kymmenen vuoden välein tarvitsee uusia, jos silloinkaan.
Mulla oli myös imettäessäni rinnat kokoa 70H-I, ja vaikka en ehkä ihan niin isoja tissejä haluisi tähän hoikkaan runkooni, niin haaveilen silti silikoneista, ihan vaan siksi että tuon imetysturpoamisen jälkeen kun rintani palautuvat takaisin c-kuppiin, ne roikkuvat aikalailla. Mielestäni 27v ihmisen kroppaan ei sovi tällaiset 70v mummon tissit.
Ap:lle ja muillekin vinkiksi, kannattaa ottaa silikonit ennemmin ruotsissa kuin tallinnassa. Siellä leikkauksia tehdään paljon enemmän kuin suomessa, lääkärit ovat luotettavampia kuin virossa, mutta leikkausten hinnat samaa tasoa kuin tallinnassa.