Harkinnassa silikonit pelkästään seksin takia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaa"

Vieras
Mutta paljon pohdituttaa että olisiko touhussa mitään järkeä, muuttaisiko se mitään tai olisiko vaivan arvoista... Olen siis itse ihan tyytyväinen pienitissiseen (a-kuppi) vartalooni, rinnat ovat käytännölliset ja sopivat hyvin siroon kroppaani, vaatteitakin löytyy ym. Mutta mun seksielämä on ihan surkeata, ja uskon että tähän vaikuttaa tämä lähes rinnattomuus. Kaikissa seksifantasioissani hivelen joko omiani tai jonkun muun pyöreitä rintoja, kumarrun miehen päälle niin että rinnat osuvat miehen rintaan, riisun rintaliivit ja pullautan sieltä rintani esiin, minua otetaan takaapäin samalla kun katselen heiluvia rintojani jne... Ja sitten kun todellisuudessa mikään noista ei onnistu, koen että todellisuus ja fantasia ovat jotenkin aivan liian irrallaan toisistaan enkä oikein kiihotu. Joskus kun olen kokeillut runsaasti topattuja rintaliivejä saatan kiihottua jo niiden katselusta, samoin esim. raskausaikana oli seksi paljon nautittavampaa kun minulla oli rinnat.

En oikeastaan kuitenkaan koe tarvitsevani isompia rintoja muuten kuin seksin suhteen, en edes haluaisi että kukaan huomaisi muutosta kun minulla on vaatteet päällä. Kannattaisikohan sitä moiseen operaatioon ryhtyä? Muita jotka harkinneet impalnttien hankkimista samoista syistä?

Minulla samoja ajatuksia, mutta niin pitkälle en ole valmis menemään että hankkisin ne silikonit. Terveydellisistä (ja taloudellisistakin) syistä. Lisäksi mies ei tykkää kovista silikonirinnoista, vaan luomuista ja sanoo tykkäävänsä näistä minun A-kupeistani vaikka raskaus- ja imetysaikana kyllä tuntui olevan aivan lumoutunut D-kupistani ja välillä vitsailee, että pitäiskö panna minut taas paksuksi että saisi kosketella taas isoja rintojani. Itseäni tuo vähä loukkaa vaikka tiedän sen vitsiksi tarkoittavankin.

Itsekin nautin aivan suunnattomasti raskausaikana, jolloin minulla oli isot, kiinteät rinnat. Tunsin itseni seksikkääksi ym. Nyt on enää löysät rupunahkapussit jäljellä...:( Tosin liikun paljon ja urheilemisessa olen tyytyväinen ettei ole isoja rintoja hankaloittamassa elämääni.

Yhteistyössä