Harjasin juuri koirasta muovipussillisen karvaa pois :( päättymätön projekti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä avuksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä avuksi

Vieras
siis ton koiran karvahomma. Nyt on taas sellanen kausi että karvatuppoja ja palloja lattioilla AINA ja mulla menee hermo... !!!
Koira sekarotuinen, alusvillaa on ja päällä pitkää karvaa. On kaikenlaisia harjoja ja kampoja käytössä..

Täällä sama karva rulijanssi :D Onneksi alkaa jo vähentyä tuo karvanlähtö mutta sitä karvaa on ihan joka paikassa, lattiat täynnä karvaa vaikka imuroit viis minuuttia sitten. Mutta tätä se on koiran kans tähän aikaa vuodesta, että täytyy vaan kestää :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mikä avuksi;24872230:
siis ton koiran karvahomma. Nyt on taas sellanen kausi että karvatuppoja ja palloja lattioilla AINA ja mulla menee hermo... !!!
Koira sekarotuinen, alusvillaa on ja päällä pitkää karvaa. On kaikenlaisia harjoja ja kampoja käytössä..

Ei kyllä lähde teidänkään koirasta niin paljoo kuin meidän :O Ihan mieletön karvanlähtö ja saa harjata käden kipeeks..on kyllä niin paksu ja tiheä turkki, että huh huh :D

Nii-i, mä oon eilen illalla imuroinu ja taas täällä on tuppoja lattialla..Alusvillaisesta koirasta nyt vaan irtoo karvaa, harjasit kuinka paljon tahansa...Hanurista, mut ei sille oikein mitään voi.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24872356:
Äiteemuorilla on aina päivittäin imuroidessaan tapana imuroida myös koira :D

Pahin virhe mitä meillä voi tehdä! :O :D Sen jälkeen tuon karvan pintaan nousee vartissa VIELÄ kamalampi kasa alusvilla tuppoa.. :D Mä oikeasti välillä vihaan tota elukkaa sen karvanlähön takia.. :p

Mulla olis tänään kahden 30 kiloisen koiran harjaus. Toisella vieläpä trimmattava, tuuhea turkki ja eilen illalla huomasin, että niin ihanasti oli päässyt vatsan alta huopaantuun. Illalla leikkelin saksilla kunnon tuppoja. Tänään sitten edessä alusvillan poistoa noin sylillisen verran ja takkujen aukaisu. Toiselta koiralta sitten vedellään alusvillaan pois furminaattorilla ja coat kingillä toisen sylillisen verran. Kädet on illalla kipeät aivan varmasti.

Meillä ei edes furminaattori tahdo päästä siihen alusvillaan käsiksi..Siis paremmin sillä saa kun tavallisella, mut ei se silti pure kunnolla tohon..

Joku pirun kampa se kai tuollakin paras olis...

Meillä ei edes furminaattori tahdo päästä siihen alusvillaan käsiksi..Siis paremmin sillä saa kun tavallisella, mut ei se silti pure kunnolla tohon..

Joku pirun kampa se kai tuollakin paras olis...

Coat king on sellainen haravan näköinen ja sillä pääsee syvemmälle kuin tuolla furminaattorilla. On aivan huippu meidän koirien siistimisessä.

Mulla meni kanssa hermo keväällä noihin karvaluttanoihin joista lähti kassikaupalla karvaa, isäntä olis halunnu kolmannen vielä meidän ekasta pentueesta mutta totesin kylmästi että ei enää yhtään ennen ku noista jommasta kummasta aika jättää :D Hommasin sitten lagoton josta ei lähde karvaa ollenkaan ja oi autuus kun karvaa ei tosiaan lähde ku trimmatessa :heart:

Meidän iki-ihana labradori <3 tiputtelee noita f*****ng karvoja vuoden jokaisena päivänä, vaikka mä joka päivä sitä harjaankin..välillä tekis mieli heittää toi karvakasa mäkeen, kun joutuu joka päivä imuroimaan kahdesti ettei vauva tukehtuis tohon karvaan.. Mut on se vaan niin ihana silti.. :D Ja joo, meillä on furminaattorit ja kaiken maailman muut kammat ja öljyt käytössä, eikä sillä oo mitään tehoa..

Yhteistyössä