harald haaraparta täällä muistaako kukaan?? no siis oli mulla kysymyskin teille :)!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harald haaraparta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harald haaraparta

Vieras
eli siis tällenan juttu nyt menossa...
olen eroamassa miehestäni, meillä 3 lasta 3v, 4.5v ja 6v...
haluaisin kysyä teiltä, että miten olette päässeet jaloillenne ja miltä se "itsenäistyminen" on tuntunut, miten lapset ovat suhtautuneet eroon, ja onko ollut kovin yksinäistä välillä...
ja lopuksi vielä: miten teillä on lasten kanssa se tapaaminen... onko lapset äidillä vaiko isällä jne? =) kiittää ja kumartaa jo näin etukäteen .

Mä kun aikanaan erosin, mun pojat oli pikkasen vajaat 3 ja 6v. Samaan aikaan palasin myös kotoa töihin,joten muutoksia riitti. Itsellä se töissä käynti auttoi siihen itsenäistymiseen. Muutama kuukausi siihen meni, et tajusin miten hyvä on olla itsekseen. Välillä vaikeinta oli se, että pääasiassa itse kannoin vastuun lapsista, eikä ollut sitä toista tukemassa.
Nuorempi poika ei pahemmin reagoinut eroon, vanhempi oli eron aikoihin allapäin, ei siis varsinaisesti masentunut, mut sinne päin. Pojat ovat isällänsä joka toinen vkoloppu, kesäisin pari viikkoa jos isillä on aikaa ottaa.
Nyt erosta on kulunut 4,5v, pojilla asiat malillaan, itse menin juuri uudestaan naimisiin.