K
kyllästynyt...
Vieras
Siis facebook pelin.... En ymmärrä miten toi peli on hidastunut noin paljon mulla.... Olen nyt levelissä 40, ja muutama leveli sitten toimi ihan normaalisti, mutta nyt kun yritän puhdistaa ja ruokkia omaa akvaariota, niin lagaa hirveästi, ja kavereiden tankkeja puhdistaessa myös.... Olen kokeillut tällä koneella muutamien kavereideni tunnuksilla ja niillä toimii todella hyvin/nopeasti, ei lagaa yhtään, en ymmärrä mistä johtuu se, ettei itsellä sitten.., ei ainakaan koneesta... :/ Ja yhdestä tankista hävisi yhtä äkkiä kaikki kalat, kerran tuli 2 leveliä lisää itestään?!? Ja nyt kun kokeilin tehdä noita uusia mitaleita, en saanut ollenkaan xp:tä niistä?? Paljon vikoja...
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia??.... en haluaisi lopettaa tätä nyt ton hitauden takia, koska muutaman levelin haluisin ainakin vielä päästä, osaisko joku auttaa hitauteen?? Happy Aquariumin apufoorumista en löytänyt apua : /
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia??.... en haluaisi lopettaa tätä nyt ton hitauden takia, koska muutaman levelin haluisin ainakin vielä päästä, osaisko joku auttaa hitauteen?? Happy Aquariumin apufoorumista en löytänyt apua : /