happi loppuu,itkettää,veetuttaa!!!

miksi terve,reipas päälle 20 ei kelpaa mihinkään kouluun tai työhön?

mikä mussa on vikana,ees haastatteluun tai pääsykokeisiin en pääse :'(

mulla on jo pallo täynnä tätä kotona olemista :(
taas yks kielteinen vastaus :snotty:

vuoden alusta loppuu kh tuki,mitä mä sit teen,oonko työtön nimellä sit?
piristäkää joku :ashamed:
 
Metsämökin tonttu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:19 sähläri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:17 mustikkatassu kirjoitti:
onko sulla mitään koulutusta/työkokemusta??
lukio on pohjalla ja ihan keskiverto paperit
oon hakenu amiskaan, ammattikorkeeseen, töihin

huonommillakin lukion papereilla kaverit on kouluun päässy :(
Mille aloille ja linjoille olet hakenut töihin ja opiskelemaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:21 Metsämökin tonttu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:19 sähläri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:17 mustikkatassu kirjoitti:
onko sulla mitään koulutusta/työkokemusta??
lukio on pohjalla ja ihan keskiverto paperit
oon hakenu amiskaan, ammattikorkeeseen, töihin

huonommillakin lukion papereilla kaverit on kouluun päässy :(
Mille aloille ja linjoille olet hakenut töihin ja opiskelemaan?
anteeks :D
eli raksa alalle,eläin alalle
matkailu-alalle
ja sit kaiken maailman töitä
 
minäpä esitän kaikille kysymyksen

eli kaikki puhuu et hoito-alalla ois töitä,mutta onko mun pakko mennä työhön jota tuskin pystyn tekemään?

nostan hattua niille jotka tekee työtä mutta eikös kuitenkin niitä työtään inhoavia hoitsuja oo ihan tarpeeks!!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:30 sähläri kirjoitti:
minäpä esitän kaikille kysymyksen

eli kaikki puhuu et hoito-alalla ois töitä,mutta onko mun pakko mennä työhön jota tuskin pystyn tekemään?

nostan hattua niille jotka tekee työtä mutta eikös kuitenkin niitä työtään inhoavia hoitsuja oo ihan tarpeeks!!
täällä pohtii ihan samaa tuplasti vanhempi mamma kuin sä...musta nyt ei vaan kertakaikkiaan oo hoitajaksi. mutta jokaikiselle hoitajalle joka tässä maassa on ja työtään tekee, hattua nostan ja toivon heille parempia työolosuhteita ja palkkaa... on nääs oltu erinäisiä kertoja erinäisistä syistä sairaalassa ja hoitajien arvostus on mun silmissä reissu reissulta kohonnu. mutta musta ei olis siihen työhön, niin kuin jo sanoin.
 
Itse kun hain opiskelemaan sosionomiksi niin en päässyt en sitten millään, vaan soittelin sinne koululle niin paljon ett siellä jo vastaava henkilö tunnisti mut jo heti äänestä, eipä tarvinnut enää esittäytyä.. Mutt kaippa ne väsy mun soittoihin ja PÄÄSTIVÄT ! Sama juttu oli joskus aikoinaan kun hain lähihoitaja kouluun, en päässyt mutta peruutuspaikkoja soittelin niin tiuhaan tahtiin ett lopulta onnisti.


Aloittajalle sanoisin: älä mee vielä töihin vaan tuo on oikea suunta ett haluat ammatin ensin... Älä lannistu vaan hae uusiksi ja uusiksi, kokeile jos kauempaa kouluissa ois paikkoja ja jos pääset sisään, niin vaihda opiskelupaikkasi lähempään kouluun. konstit on monet ja yrittänyttä ei lannisteta ! Onnea elämääsi..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:44 sähläri kirjoitti:
juuri niin ammatin haluan ensin :D

mutta ens syksynä kouluun en päässy,eli nyt vuodeks pitää jotain keksiä ja keväällä haku uudestaan
kannattaa olla kuulolla peruutuspaikkojen suhteen... eli ota yhteyttä sinne kouluihin jonne oot hakenu ja sano että kun et saanu varsinaisessa haussa paikkaa, niin oot kuiteski kiinnostunu mahdollisista peruuspaikoista.... oo aktiivisena kouluihin päin... se palkitaan vielä, mulla on semmonen tunne.
jos ei ota opiskelupaikkaa vastaan siitähän pitää ilmottaa tiettyyn päivään mennessä, eli soita viimeistään sitten että onko tullu peruutuksia, ja että olisit kiinnostunu. tsemppiä, älä anna periksi!
 
Älä nyt vielä menetä toivoa syksyn opiskelujen suhteen! Soittelet syksyllä sitten peruutuspaikkojen perään, niitä tulee aina. Ja sitten painelet yrityksiin henk.koht. paikan päälle ja otat huumorin kaveriksi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:44 sähläri kirjoitti:
juuri niin ammatin haluan ensin :D

mutta ens syksynä kouluun en päässy,eli nyt vuodeks pitää jotain keksiä ja keväällä haku uudestaan
kannattaa olla kuulolla peruutuspaikkojen suhteen... eli ota yhteyttä sinne kouluihin jonne oot hakenu ja sano että kun et saanu varsinaisessa haussa paikkaa, niin oot kuiteski kiinnostunu mahdollisista peruuspaikoista.... oo aktiivisena kouluihin päin... se palkitaan vielä, mulla on semmonen tunne.
jos ei ota opiskelupaikkaa vastaan siitähän pitää ilmottaa tiettyyn päivään mennessä, eli soita viimeistään sitten että onko tullu peruutuksia, ja että olisit kiinnostunu. tsemppiä, älä anna periksi!

mitenkä noi peruutus paikat toimii?
voiko niitä kysellä vaikka en ees pääsykokeeseen päässyt?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:59 sähläri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:44 sähläri kirjoitti:
juuri niin ammatin haluan ensin :D

mutta ens syksynä kouluun en päässy,eli nyt vuodeks pitää jotain keksiä ja keväällä haku uudestaan
kannattaa olla kuulolla peruutuspaikkojen suhteen... eli ota yhteyttä sinne kouluihin jonne oot hakenu ja sano että kun et saanu varsinaisessa haussa paikkaa, niin oot kuiteski kiinnostunu mahdollisista peruuspaikoista.... oo aktiivisena kouluihin päin... se palkitaan vielä, mulla on semmonen tunne.
jos ei ota opiskelupaikkaa vastaan siitähän pitää ilmottaa tiettyyn päivään mennessä, eli soita viimeistään sitten että onko tullu peruutuksia, ja että olisit kiinnostunu. tsemppiä, älä anna periksi!

mitenkä noi peruutus paikat toimii?
voiko niitä kysellä vaikka en ees pääsykokeeseen päässyt?
selviää varmaan parhaiten soittamalla kyseisiin oppilaitoksiin, pääasia että olet aktiivisena; ja jos ei peruutuspaikkakaan vielä tärppää, yritä saada alaa sivuavia töitä, että saat työkokemusta. yks kannattava vaihtoehto olis varmaan työelämävalmennus kestää 6kk ja saat siltä ajalta työmarkkinatukea ja ennen kaikkea kokemusta alalta jolle haluat kouluttautua. tuota kannattaa kysellä työkkäristä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:59 sähläri kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:44 sähläri kirjoitti:
juuri niin ammatin haluan ensin :D

mutta ens syksynä kouluun en päässy,eli nyt vuodeks pitää jotain keksiä ja keväällä haku uudestaan
kannattaa olla kuulolla peruutuspaikkojen suhteen... eli ota yhteyttä sinne kouluihin jonne oot hakenu ja sano että kun et saanu varsinaisessa haussa paikkaa, niin oot kuiteski kiinnostunu mahdollisista peruuspaikoista.... oo aktiivisena kouluihin päin... se palkitaan vielä, mulla on semmonen tunne.
jos ei ota opiskelupaikkaa vastaan siitähän pitää ilmottaa tiettyyn päivään mennessä, eli soita viimeistään sitten että onko tullu peruutuksia, ja että olisit kiinnostunu. tsemppiä, älä anna periksi!

mitenkä noi peruutus paikat toimii?
voiko niitä kysellä vaikka en ees pääsykokeeseen päässyt?
Peruutuspaikat jaetaan ensiksi niille, jotka on käyneet pääsykokeissa, mutteivat oo päässet eli heille jaetaan paikat 1. paikka sille joka sai eniten "tipahtaneista" pisteitä jne. Mutta kannattaa silti kysellä, peruutuspaikan saaneetkin voi perua vielä tulonsa...<br><br>
 

Yhteistyössä