Häpeeköhän mies meitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mua vaivaa suunnattomasta, että miksei kertonut meistä (musta ja meidän 6 lapsesta) vanhalle kaverilleen, jonka näki 10 vuoden tauon jälkeen sattumalta ja vaikka tää kaveri kerto omasta perheestäänkin, niin ei mies sittenkään ollut sanonut halaistua sanaakaan :( , eikä kyllä ollu edes eka kerta, kun on jättänyt kertomatta... Luulis, että me nyt oltais niin iso juttu, että viiteis mainita edes sivulauseessa meistä...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Oisit tunkenu väliin ja tervehtiny "hei, olen jorman vaimo, näiden meidän kuuden ihanan mukelon äiti" :D

Kun en ollut paikalla... Mies tuli kotiin ja kerto tavanneensa "Karin" ja että hänkin on menny naimisiin ja saanut 3lasta... Ja mä sitte kysyin leikilläni, että mitä se "Kari" sanoi, kun sanoit, että meillä onkin tuplasti sen, niin mies vaan totes, ettei ollut maininnut meistä mitään...

Kun on 6 lasta ja vaimo niin voi hyvin olla, että sen ajan mitä on ilman niitä vaikka asioilla ja törmää johonkin tuttuun, niin sitä ehkä vaan haluaa olla muistamatta ja olla edes hetken yksin.

Yhteistyössä