L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bud:En, paitsi sillon kun se käyttää keltasta talotaikurit-lippistä ihan vaan mua kiusatakseen..
APUA, kirjotitkohan mun miehestä. Ainut,että muut ei edes tiedä,että sillä on huumorintajua. Ei siis sano koko 3h vierailun aikana,ku terve, kiitos ja heippa. Mut kotona puhua pälpättää taukoamatta ja on erittäin huumorintajuinen <3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joskus, ikävä kyllä. Mieheni on kiltti, mukava ja muutenkin ihana isä ja puoliso, mutta sosiaalisissa tilanteissa hän ei oikein pärjää. On vähän hidas osallistumaan keskusteluun, hänen huumoriaan on vaikea ymmärtää tai ymmärretään helpåosti väärin, ei osaa kysellä ihmisiltä mitään ja vastaa kysymyksiin lyhyesti=keskustelu helposti tyrehtyy, joskus vaan jää tuijottamaan johonkin "kaukaisuuteen" eli ei edes seuraa keskustelua... Eli sosiaalisissa tilanteissa joskus hävettää tai oikeastaan ennemminkin harmittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:APUA, kirjotitkohan mun miehestä. Ainut,että muut ei edes tiedä,että sillä on huumorintajua. Ei siis sano koko 3h vierailun aikana,ku terve, kiitos ja heippa. Mut kotona puhua pälpättää taukoamatta ja on erittäin huumorintajuinen <3Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Joskus, ikävä kyllä. Mieheni on kiltti, mukava ja muutenkin ihana isä ja puoliso, mutta sosiaalisissa tilanteissa hän ei oikein pärjää. On vähän hidas osallistumaan keskusteluun, hänen huumoriaan on vaikea ymmärtää tai ymmärretään helpåosti väärin, ei osaa kysellä ihmisiltä mitään ja vastaa kysymyksiin lyhyesti=keskustelu helposti tyrehtyy, joskus vaan jää tuijottamaan johonkin "kaukaisuuteen" eli ei edes seuraa keskustelua... Eli sosiaalisissa tilanteissa joskus hävettää tai oikeastaan ennemminkin harmittaa.