Häpeän vartaloani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Todella harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Todella harmaana

Vieras
Olen tavannut miehen, ollaan nähty, halittu ja pusittu mut ei oo sänkyyn vielä menty, mulla on TODELLA HUONO ITSETUNTO ALASTI KROPASTA. Exä haukku mun raskausarpia, " vyölaukku " mahaa raskaudesta, se on mun pääkopassa koko ajan, makkaroita :( Joo kyllä tää mies näkee tietty etten ole hoikka vaan pikkusen pyöreä, sanoo pitävänsä musta tälläisenä, plaa, plaa, mut miten pystyn oleen sen kanssa häpeilemättä kroppaani alasti :(

Varmasti mies tosiaan tykkää siusta,ei mies muuten olis siun kanssa,älä turhaan häpeä kroppaasi.
Kukaan ei ole täydellinen,jokaisella on hyvät ja huonot puolensa vartalossa.
Unoha ne makkarat ja raskausarvet,ota rennosti ja ole rohkea,näytä seksin aikana vartalosi rohkeasti ja häpeilemättä :)
Miulla on ylipainoa,mutta mie en häpeile miun kroppaa yhtään mieheni edessä,vaan näytän itseni ja nautin täysin,ylipainosta huolimatta.:)
Sie oot varmasti ihana ja haluttava nainen ihan omana itsenäsi,huolimatta raskausarvista ja pyöreydestä.:)

Exä haukku mun raskausarpia, " vyölaukku " mahaa raskaudesta, se on mun pääkopassa koko ajan, makkaroita

Törkeä paskiainen, suoraan sanottuna, etenkin kun uskon hänen olevan lapsesi isä, jonka pitäisi olla maailman kiitollisin siitä, että sä olet arpien ja makkaroiden uhalla kantanut hänelle lapsen.

Miten itse suhtaudut, jos kohtaat miehen, jota rakastat? Onko makkaroilla väliä? En usko. Joten jos tämä uusi mies on oikealla asialla, hän ei sellaisia edes näe :)

[QUOTE="popp";23936481]Törkeä paskiainen, suoraan sanottuna, etenkin kun uskon hänen olevan lapsesi isä, jonka pitäisi olla maailman kiitollisin siitä, että sä olet arpien ja makkaroiden uhalla kantanut hänelle lapsen.

Miten itse suhtaudut, jos kohtaat miehen, jota rakastat? Onko makkaroilla väliä? En usko. Joten jos tämä uusi mies on oikealla asialla, hän ei sellaisia edes näe :)[/QUOTE]

Itse on ns treenattu miehekäs mies, mut toki sillä pömppis maha löytyy, se ei mua haittaa.

[QUOTE="popp";23936481]Törkeä paskiainen, suoraan sanottuna, etenkin kun uskon hänen olevan lapsesi isä, jonka pitäisi olla maailman kiitollisin siitä, että sä olet arpien ja makkaroiden uhalla kantanut hänelle lapsen.

Miten itse suhtaudut, jos kohtaat miehen, jota rakastat? Onko makkaroilla väliä? En usko. Joten jos tämä uusi mies on oikealla asialla, hän ei sellaisia edes näe :)[/QUOTE]

Ei se lapsi kuule niitä makkaroita tuo, ihan itsestä kiinni se on ja ne makkarat saa pois, jos löytyy itsekuria ja motivaatiota. Arvet on tietty toinen juttu. Miksi sitä rupsahtamista, tai lähinnä makkaroita, pitää aina puolustella? Ihan kuin se olisi joku väistämätön juttu, luonnonlaki raskauden jälkeen.

Ei se lapsi kuule niitä makkaroita tuo, ihan itsestä kiinni se on ja ne makkarat saa pois, jos löytyy itsekuria ja motivaatiota. Arvet on tietty toinen juttu. Miksi sitä rupsahtamista, tai lähinnä makkaroita, pitää aina puolustella? Ihan kuin se olisi joku väistämätön juttu, luonnonlaki raskauden jälkeen.

No jos ne makkarat koostuu raskausmahan ja turvotuksen (joo, raskaana voi turvota ihan nestepöhötyksen takia valtavasti vaikka olis kokonaan syömättä!) jättämästä löysästä irtonahasta, niin ei sitä kyllä millään itsekurilla saa pois. Ainoa mikä siihen auttaa, on kirurgin veitsi. Laihduttaminen voi vaan pahentaa asiaa.

Yhteistyössä