Pakko nyt jotain mainita... Itse seurustelen hieman saman tyyppisen miehen kanssa. Viikolla on yhdessä mukavaa, touhutaan ja nauretaan ja nautitaan toisistamme. Viikonloput, joko vain pe / la tai molemmat kuluu juoden. Kännissä yleensä rupeaa räyhäämään yhtäkkiä jostain, joko minun käyttäytymisestä ja sitten revitään vanhoja haavoja auki ja taas setvitään niitä. Keskustelu humalaspäissään on aivan turhaa. En pelkää miestä, eikä hän ole ikinä käyttäytynyt kovin agressiivisesti tai käynyt kiinni. Olen vaan lopen kyllästynyt.
Asiasta on puhuttu, hän jokseenkin käsittää asiaa mutta yrittää kovasti vaihtaa puheenaihetta, tai tokaisee vain "voin mä yrittää vähentää juomista". Haluaisin yhden selvän viikonlopun! Senkin takia, että tietäisin miten mies tälläkin ajalla käyttäytyisi. Epäilen että jo jonkinlaisia ongelmia alkoholin kanssa on. Ei osaa pitää hauskaa ilman viinaa tai muuta. Mietin sitä, että kun lähdetään juhlimaan, lähdettäisiin eri porukoihin. Olishan se helpompaa, olla erillään. Mutta mies suuttuu kun en osaa pitää hauskaa hänen kanssaan. Tottakai haluaisin, mutta helpompaa se juhliminen erillään olisi. En voi ikinä hänen seurassaan pitää oikeasti hauskaa, koska minä olen se joka huolehtii siitä että päästään takaisin kotia.
Sehän tuossa on, että jos ukko ei muista illan tapahtumia, hän voi joskus tulla kertomaan "hei petin sua, mutta olin kännissä, enkä tarkoittanut". Tuommoisiin ihmisiin kun ei voi vaan humalaspäissään kunnolla luottaa. Turha kysyä, miksi olen vielä suhteessa, koska en tiedä. Hän on ensimmäinen mies, jonka kanssa asun yhdessä. Mietin onko tässä jotain, että pelkään lähteä jatkamaan elämää yksinään, ottaa vastuun taas kaikesta.