Häpeän poikaystävääni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinpä! Kun lusikalla on annettu, niin kapustalla... jne.
Surullista, niin surullista...

Hui kauheeta, juuuuuuuuu. Niin mahtavaa, älykästä huumoria, eikä jengi tajua! Mutta kun on pikkiriikkisellä pipettimellä annettu, jos sitäkään, niin ei voi ihmeitä odotella!!! Kyllä se on niiiiiiiiiiin surullista kun kaikki on niiiiiiiiin paljon tyhmempiä kuin!! Pitää sitten vähän väliä siitä älykkyydestä muistutella ettei vain unohtuis keneltäkään millaisen älykön kanssa ovat tekemisissä.

Viimeksi muokattu:
Samaa ihmettelen. Duunissa on aikalailla näin: matalan koulutustason ihmiset jotka ovat iäkkäämpiä, ovat parempia suomen kielessä kun monet korkeasti koulutetut nuorehkot ihmiset.

Eräs insinööri kysyi pari viikoa sitten kuuluuko viikonpäivät kirjoittaa pienellä vai isolla, luulin vitsiksi, ei ollut.

No ei kai se inssi mikään suomekielen ope ole. Mun työpaikalla olen ainut joka osaa suomea. Enkä häpeä ollenkaan kielioppivirheitäni. Mitäs siihen sanotte?

Viimeksi muokattu:
Kyllä selvinpäinkin olevaa ihmistä ottaa päähän, jos tyttö- tai poikaystävä alkaa samassa pöydässä olevan entisen "säädön" kanssa flirttailemaan yhteisellä ajalla.

Halusit varmaan tehdä poikaystävästäsi mustasukkaisen tai käytit sitä kostona. Ehkä jopa haluat vahingoittaa suhdettasi, koska et osaa sitä laittaa poikki muuten. En usko, että olisit tarpeeksi tyhmä tekemään tuollaista ajattelematta miltä se poikaystävästä tuntuu.

Ehkä poikaystäväsi vetää kännit juuri sinun käytöksesi takia, ei olisi ihme jos tyttöystävä käyttäytyy kuten sinä. Itse en katselisi entisten hoitojen kanssa flirttailua hetkeäkään. Huomionkipeät naiset saavat muutenkin ärsytyksen nousemaan, kun pienessä kännissä haetaan sitä huomiota jokaiselta vastaantulevalta mieheltä. Sinun tulisi hävetä omaa käytöstäsi eikä poikaystäväsi...

Se, mikä on omasta mielestä sarkasmia tai huumoria, ei aina välttämättä ole sitä jonkun toisen mielestä.........Oikea/hyvä huumori/sarkasmi yleensä menee perille. Jos ei mene, niin ehkä ei ollut hyvää sellaista...

Ja se, että toiset ei aina ole samaa mieltä siitä mikä on sarkasmia/huumoria, ei välttämättä tarkoita sitä, että ollaan tyhmempiä. Joillain on aina tapana vetää joka asiasta sellainen johtopäätös, että toiset on tyhmiä.

No kyllä tää ainakin mua nauratti!

Viimeksi muokattu:
Olen seurustellu poikaystäväni kanssa jo kohta puolitoista vuotta ja hän on muuttunu paljon.. ongelmani on se että hän on ihan älyttömän (pelottavan) agressiivinen kun hän on juomassa ja hän ei osaa purkautuu/avautuu minulle selvinpäin vaan sit kun on känissä ja sekin tulee huutamalla.

Viimeksi nyt viime yönä taas kävi niin ja hän vaa raivostu yhtäkkii ja alkoi rikkoa paikkoja (hänen tosi hyvän ystävän kämpän iha paskaks) sitten joku soitti poliisit ja se ihan rauhallisena tuli niitä vastaan kädet pystys ja naama ja kaikki veres.. uskokaa vaan se ei ole kivaa katseltavaa ja jos ajattelette että miksi en estäny häntä tekemästä sitä niin sen takia että hän ei kuunelte mua ja olen kokeillu ja olen kooltakin 3 kertaa häntä pienempi..

Mutta oikee ongelma on se ett jokainen hänen kaveri jankuttaa minulle että jättäisin sen.. mutta en voi, en vaan pysty siihen rakastan sitä ihan liikaa.. ja vaikka hän onkin pettäny mua jo kahdesti hän on setään kertonut sen suoraan minulle ja katunu sitä ja kaikki noikin oli tehty känissä..

Sen ajan ku ollaan seurusteltu hän on joutunut 4 kertaa putkaan ja pettäny kaksi ja nyt en tiiä mitä tehä koska jos ollaan yhdessä juomassa nii hän joutuu putkaan jos annan hänen mennä frendien kaa nii tulen petetyksi.. ja olen kyllä puhunu sille koko juomisen lopettamisestä

Ei kai tuohon muu auta, kun juomisen lopettaminen, tai sitten otatte etäisyyttä häneen.

Korvaako hän edes rikkomiaan tavaroita.

niinjooo...

hänen on pakko korvaa niit asioit mitä on rikkonu koska hän ei haluu että he nostavat sille syytteen.. mut ei se kyllä mun iphonea ja muuta sellast oo korvannu.. mut mua se ei pahemmin haittaa/kiinosta

Viimeksi muokattu:
Pakko nyt jotain mainita... Itse seurustelen hieman saman tyyppisen miehen kanssa. Viikolla on yhdessä mukavaa, touhutaan ja nauretaan ja nautitaan toisistamme. Viikonloput, joko vain pe / la tai molemmat kuluu juoden. Kännissä yleensä rupeaa räyhäämään yhtäkkiä jostain, joko minun käyttäytymisestä ja sitten revitään vanhoja haavoja auki ja taas setvitään niitä. Keskustelu humalaspäissään on aivan turhaa. En pelkää miestä, eikä hän ole ikinä käyttäytynyt kovin agressiivisesti tai käynyt kiinni. Olen vaan lopen kyllästynyt.

Asiasta on puhuttu, hän jokseenkin käsittää asiaa mutta yrittää kovasti vaihtaa puheenaihetta, tai tokaisee vain "voin mä yrittää vähentää juomista". Haluaisin yhden selvän viikonlopun! Senkin takia, että tietäisin miten mies tälläkin ajalla käyttäytyisi. Epäilen että jo jonkinlaisia ongelmia alkoholin kanssa on. Ei osaa pitää hauskaa ilman viinaa tai muuta. Mietin sitä, että kun lähdetään juhlimaan, lähdettäisiin eri porukoihin. Olishan se helpompaa, olla erillään. Mutta mies suuttuu kun en osaa pitää hauskaa hänen kanssaan. Tottakai haluaisin, mutta helpompaa se juhliminen erillään olisi. En voi ikinä hänen seurassaan pitää oikeasti hauskaa, koska minä olen se joka huolehtii siitä että päästään takaisin kotia.

Sehän tuossa on, että jos ukko ei muista illan tapahtumia, hän voi joskus tulla kertomaan "hei petin sua, mutta olin kännissä, enkä tarkoittanut". Tuommoisiin ihmisiin kun ei voi vaan humalaspäissään kunnolla luottaa. Turha kysyä, miksi olen vielä suhteessa, koska en tiedä. Hän on ensimmäinen mies, jonka kanssa asun yhdessä. Mietin onko tässä jotain, että pelkään lähteä jatkamaan elämää yksinään, ottaa vastuun taas kaikesta.

Pari ohjetta:
1. Opettele kielioppia ja varsinkin yhdys sanoja. "Känniääliö" ON aikuisten oikeasti yhdyssana.
2. Älä mene samaan pöytään miehesi ja etnisten säätöjesi kanssa.

Jos nyt ei alettaisi nipottamaan kieliopista ja yhdyssanoista, tuleeko ne viivalla vai ilman. Sisältö on tärkein ja varmasti kaikki lukijat sen ymmärtävät ilman hienosteluja. Monikaan meistä ei ole kieliopin kanssa päivittäin tekemisissä ja kirjoittaa harvemmin ajatuksiaan. Pää-asia on, että saa sisältään painolastin purettua.
Tulikohan pisteet ja pilkut paikoilleen? :D

Viimeksi muokattu:
Mieheni käyttäytyy myös agressiivisesti ja mustasukkaisesti humalassa, mutta mikä pahinta hän ei raivoa muiden nähden vaan ollessamme kahden. Todella pelottavaa. Ulospäin näyttäytyy täydellisenä miehenä kun taas neljän seinän sisällä pääsee peto ulos. En suostu enää olemaan hänen kanssaan samassa paikassa tai lähelläkään kun hän juo.

niinjooo...

hänen on pakko korvaa niit asioit mitä on rikkonu koska hän ei haluu että he nostavat sille syytteen.. mut ei se kyllä mun iphonea ja muuta sellast oo korvannu.. mut mua se ei pahemmin haittaa/kiinosta

Vanha ketju, mutta onko tullut ajateltua että on olemassa paljon naisia jotka eivät noin ala-arvoista käytöstä mieheltä siedä hetkeäkään? Niillä naisilla onkin sitten kunnolliset miehet joita ei tarvitse julkisella paikalla hävetä, koska nämä naiset eivät tyydy tuollaisiin ö-luokan surkimuksiin kuin te umpirakastuneet pöllöt. Jotain on kyllä naisessa vakavasti vialla jos kuvittelee vielä tuollaista luuseria rakastavansa. Mitä halvatun rakastettavaa noin veemäisessä äijässä mahdollisesti voisi olla? Pelkkää ongelmajätettä. Hyi hitto!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä