häpeääköhän mies mua? ei halua laittaa faceen kenen kanssa on parisuhteessa.. ei koskaan kommentoi mitään mun seinälle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuujuuuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuujuuuu

Vieras
yhdessä vasta muutama kuukausi.. mut ihmetyttää tämä.. esim kaverinaisille kommentoi kaikkea mulle ei mitään.. mies itse halusi laittaa faceen parisuhde statuksen, ihmettelin ettei mun nimeäni kuitenkaan siihen halua. Ja kerran hänen kaverinsa tenttasi hältä kenen kanssa seurustelee.. ei milläään halunnut kertoa..:/ puhelimessa siis ja istuin vieressä... kuitenkin on vienyt mua toisille kavereilleen kylään jne mut esim kaupassa ei näytä tunteitaan ollenkaan... kotona toisin..

Sama tilanne on varmaan 60% kaikista pareista!

Ämmä ihmettelee, miksei mies pistä faceseinälle mitään lässynlää-juttuja, niin kuin naiset tekee.. No tutkitusti niiden ihmisten suhteet kestävät pidempään jotka eivät pistä 100% elämäänsä facebookkiin.

Toinen syy on ihan vain tervettä järkeä, eli miksi muiden satojen kaverien pitäisi tietää missä milloinkin mennään ja mitä tehdään.

Mun ex-mies on juuri tuollainen nykyiselleen.
Ei siis kommentoi nyksälle yhtään mitään, ei ole merkinnyt kenen kanssa on parisuhteessa (kaikki tosin tämän varmaan arvanneet, kun nyksä kommentoi ja tykkää kaikkea miehen julkaisemaa yksipuolisesti) eikä edes vastaa tämän kommentteihin netissä.
Mulle oli aikanaan ihan erilainen, osoitti kyllä facessa ja muutenkin julkisesti tunteensa.
En tiedä, miksi ei näin tee nykyisessä suhteessaan.

Tiedän ainakin yhden joka ei halua kuuluttaa suhdettaan, ja se johtuu siitä että se suhde ei ole hänen ainoansa. En voi sanoa, että näin on ap:n tapauksessa kuitenkaan. Tässä minun tietämässä jutussa pariskunta on ollut yhdessä muutaman vuoden, miehellä on tänä aikana ollut sutinaa sekä exäänsä että pariin muuhun naiseen.
Ap:n tapauksessa teidän suhde on vielä niin nuori ettei mies ehkä halua vielä julkisesti näyttää. Onko teillä jotain yhteisiä tuttuja, joskus nekin voi olla syynä.

Voi kun munkin exäni olisi ollut tuollainen. Mutta ei, täysin päinvastoin. Mitä ikinä sinne laitoinkaan niin mahdollisimman imelästi ja palvovasti kommentoi heti jotain!

Heh, oli heti pakkokläydä katsomassa mitä omalla miehellä on parisuhde statuksena... :D Näköjään naimisissa minun kanssa! :D :D Mutta ihan sillä menin katsomaan, koska me ei kyllä juurikaan kommentoida toistemme juttuja (ellei ihan asiasta) ... Itse asiassa niin vähän että joku joka ei meitä tunne voisi luulla ettei olola juurikaan edes tekemisissä... EI face ole kaikille mikään tietotoimisto omista asioista...

Ei mullakaan lue kenen kanssa oon parisuhteessa, miehellä ei taida olla koko statusta. Mies ei koskaan edes kirjoita faceen mitään, mäki harvoin, joten ei oo kyllä meidän parisuhteen tila sieltä pääteltävissä. Kaks lasta on jne.

Teillä on vielä tuore suhde, voihan se olla ettei mies halua sitä kaikille kuuluttaa. Mutta jos se sinua häiritsee, kysy vähän ajan kuluttua. Muutaman kuukauden perusteella en vielä tekis päätelmiä.

Mä en käsitä tätä face juttua. Minkä takia sielö Pitäs olla kommentoimassa kaikki puolison juttuja. Meillä menee oikein hyvin eikä olla missään tekemisissä facen kautta.

Tunnen monta ihmistä jotka ei joko omaa statuksessa kumppaninsa nimeä, tai eivät edes ole fb:ssä kavereita keskenään.

Jotenkin hauskaa näillä tiedoilla (ja yksipuolisilla) väittää että ukko pettää tai vastaavaa.

Toki mies voi olla vaikka salainen agentti teoriassa, jolloin ei halua kumppaniaan vaaraan jne.

Se mitä johtopäätöksiä tuosta ennemmin vetäisi, on se että kaikki ei vaan halua tyttistä tai vaimoa jokaiseen nurkkaan sosiaalisessa elämässään sen lisäksi että saa vaikka päivittäin olla hänen kanssaan muuten tekemisissä.

Ja ihan btw, se että laittaa parisuhdestatukseksi vaikkapa varattu, ei ole sama asia, kuin että linkittää itsensä kumppanin kanssa / kaveeraa fb:ssä.

Minusta se on outoa että oletetaan automaattisesti että kuulutaan jokaiseen aspektiin toisen elämässä kun seurustellaan.

Mun mies varmaan pettää mua ja häpeää mua jne. Se ei ikinä laita mitään mun seinälle. Harvoin edes kommentoi. Hyvä että jotain kommentoi juttuihin mitä mä laitan sen seinälle. Yleensä nekin vain unohtuu. :D

Ou nou. Mä en tiennyt että suhdetta voi arvioida facebookinkin avulla näin kätsysti. Mä kun luulin että meillä on kaikki hyvin! :O

Mun mies varmaan pettää mua ja häpeää mua jne. Se ei ikinä laita mitään mun seinälle. Harvoin edes kommentoi. Hyvä että jotain kommentoi juttuihin mitä mä laitan sen seinälle. Yleensä nekin vain unohtuu. :D

Ou nou. Mä en tiennyt että suhdetta voi arvioida facebookinkin avulla näin kätsysti. Mä kun luulin että meillä on kaikki hyvin! :O
Entäs toi ettei kavereilleen kerro kenen kanssa seurustelee?

Yhteistyössä